МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 67. Тест.1. Виберіть правильний варіант визначення поняття культури управління: а) культура управління – це сукупність вимог до процесу управління й особистих якостей людей, які його здійснюють; б) культура управління – це сукупність вимог до етики спілкування й естетики робочого місця; в) культура управління – це сукупність вимог до моральних якостей керівника. 2. Виберіть правильний варіант відповіді і обґрунтуйте: а) найбільш дієвими і продуктивними є дискусійні наради; б) найбільш дієвими і продуктивними є інформаційні наради; в) найбільш дієвими і продуктивними є оперативні наради. 3. Виберіть правильний варіант відповіді щодо правил користування телефоном: а) при прийомі відвідувачів проблеми треба вирішувати зразу, тому телефон не можна вимикати; б) при прийомі відвідувачів користування телефонами здійснюється в обмеженому режимі; в) при прийомі відвідувачів телефони мають бути відімкнені або переключені на секретаря. 4. Виберіть правильний варіант відповіді: а) при прийомі відвідувачів спілкування має бути коректним, ввічливим на будь-яких етапах і при будь-якому результаті; б) при прийомі відвідувачів тон спілкування залежить від співбесідника; в) при прийомі відвідувачів спілкування має бути коректним, але ввічливість залежить від поведінки співбесідника. 5. Виберіть правильний варіант відповіді: а) не треба перетворювати прийом відвідувачів на бюрократичний акт з попереднім записом. Треба реагувати на проблему зразу ж при безпосередньому спілкуванні; б) до прийому треба готуватися заздалегідь, познайомившись із суттю проблем, викладених відвідувачеві у попередньому записі; в) прийом відвідувачів краще вести через секретарку, ознайомивши її з проблемою у письмовому вигляді, а через деякий час повідомити відвідувачу про результати. 6. Виберіть правильний варіант відповіді: а) прийом відвідувачів краще вести літературною мовою, якою розмовляє присутній, не вживаючи професіоналізмів, діалектизмів і жаргонізмів; б) прийом відвідувачів треба вести тільки державною літературною мовою; в) прийом відвідувачів треба вести державною мовою з використанням професіоналізмів, діалектизмів і жаргонізмів. 7. Виберіть правильну модель поведінки при спілкуванні за допомогою телефону: а) ділова телефонна розмова допомагає вирішувати проблему одразу після її виникнення; б) ділова телефонна розмова потребує ретельної попередньої підготовки; в) ділова телефонна розмова потребує ретельної попередньої підготовки і вирішення проблем тільки після ознайомлення з ними. 8. Виберіть правильну модель поведінки при спілкуванні за допомогою телефону: а) краще перетворити ділову розмову в звичайний побутовий діалог; б) ділова телефонна розмова дозволяє вирішувати швидко всі справи, які накопичилися; в) при діловій телефонній розмові спочатку треба викладати найважливіші справи. 9. Виберіть правильну модель поведінки при спілкуванні за допомогою телефону: а) при діловій телефонній розмові треба швидко все сказати, тому темп має бути підвищеним, а вимова емоційна; б) при діловій телефонній розмові вимова має бути чіткою, повідомлення стислими, але з наявністю пауз, діалог ввічливим, без зайвої емоційності та брутальності; в) при діловій телефонній розмові вимова, поведінка, тон – все залежить від займаної посади. 10. Виберіть найбільш прийнятну рекомендацію щодо ведення ділової розмови: а) ділову розмову не слід починати з критики, перетворюючи продуктивний діалог на принизливий монолог керівника; б) продуктивність ділової розмови залежить від активного наступу керівника на підлеглого; в) ефективність ділової розмови залежить від уміння керівника все піддавати критиці, зосередження на своїх проблемах. 11. Виберіть найбільш прийнятну рекомендацію: а) візитна картка вручається для підкреслення власного авторитету й значимості; б) візитна картка – це один з робочих елементів ділових стосунків, тому обмінюватися картками треба вибірково, враховуючи намір про подальший довгостроковий діловий або дружній контакт; в) візитна картка – тільки для друзів. 12. Виберіть правильний варіант відповіді: а) перший етап підготовки до лекції – визначення теми й завдання виступу для відшліфовки кожного речення; б) перший етап підготовки до лекції – визначення організатором теми й завдання виступу; в) перший етап підготовки до лекції – авторське визначення теми, мети, предмету й завдання виступу для будування його основного каркасу у вигляді письмових тез. 13. Виберіть правильний варіант відповіді: а) другий етап підготовки до виступу – розширення й ускладнення інформації, викладеної в тезах; б) на другому етапі підготовки до лекції треба відшліфовувати письмовий варіант тексту; в) на другому етапі підготовки до лекції треба готувати текст до усного виступу, підбираючи найбільш просту й зрозумілу інформацію, вибираючи тон, жести, міміку тощо. 14. Виберіть правильний варіант відповіді: а) третій етап роботи з матеріалами лекції – це її озвучення перед аудиторією і постійне коригування тексту після кожного виступу; б) третій етап роботи з матеріалами лекції – це її озвучення перед аудиторією; в) третій етап роботи з матеріалами лекції – це озвучення тексту сам на сам. 15. Виберіть правильний варіант характеристики виступу: а) виступ, як і лекція, характеризується попередньою підготовленістю з чітко продуманим висвітленням усіх проблем, висвітлених у доповіді; б) виступ відрізняється від лекції спонтанністю, лаконічністю і непідготовленістю. Він стосується тільки кількох проблем, висвітлених у доповіді, тому будується як набір реплік; в) виступ краще будувати як остаточний висновок із доповіді. 16. Виберіть правильний варіант характеристики промови: а) промова – це непідготовлений виступ, що народжується під час мітингу; б) промова – це усний підготовлений виступ з інформацією, яка має вплинути на розум, почуття й волю слухачів; в) промова й доповідь – це синоніми. 17. Позначте варіант, який, на вашу думку, є неправильним: а) бесіда спрямована на заздалегідь спланований результат і висновки щодо вирішення певних виробничих проблем на основі аналізу отриманої інформації; б) бесіда не вимагає ухвалення остаточного рішення, тому керівник не надто офіційний, а підлеглі відчувають себе рівними і висловлюються більш об'єктивно; в) бесіда має завершуватися організаційними висновками. 18. Позначте варіант, який, на вашу думку, є неправильним: а) на дискусії обговорюються спірні питання, тому тут треба добирати аргументи, які б стосувалися лише теми і свідчили на користь саме вашої позиції; б) на дискусії намагайтеся «обійти» ті питання, де ви нічого не можете довести. Поступіться опонентові тим, чим можна поступитися, акцентуючи на спільних позиціях; в) на дискусії не поступайтеся жодним принципом. Намагайтеся обов'язково переконати опонента в тому, що всі Ваші позиції є правильними. 19. Виберіть найбільш прийнятні рекомендації щодо проведення прес- конференції: а) на прес-конференції основним елементом є доповідь, яка програмує подальші запитання й зумовлює відповіді; б) на прес-конференції основним елементом є дискусія; в) на прес-конференції основним елементом є запитання й відповіді. 20. Виберіть правильний висновок щодо впливу невербальних засобів комунікації на аудиторію: а) невербальні засоби комунікації (посмішка, погляд, жести, міміка, інтонація) справляють втричі сильніший вплив, ніж слова, тому треба безперервно жестикулювати; б) невербальні засоби комунікації (посмішка, погляд, жести, міміка, інтонація) справляють втричі сильніший вплив, ніж слова, тому при діловому спілкуванні треба бути завжди тактовним; в) невербальні засоби комунікації (посмішка, погляд, жести, міміка, інтонація) справляють втричі сильніший вплив, ніж слова, тому при діловому спілкуванні треба розмовляти з підвищеною інтонацією. Вправа 68.Запишіть етикетні формули вітання. Якими з них можна скористатися під час зустрічі із старшою за віком людиною?
|
||||||||
|