Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Не звернути з батьківської дороги

 

Мета: формувати шанобливе ставлення до батьків та членів своєї родини, до сімейних традицій, розширювати знання учнів про найдорожчих людей; зміцнювати родинні стосунки, вчити надавати допомогу членам родини, дбати про здоров’я рідних;

розвивати зв’язне мовлення, критичне мислення, уміння слухати, аналізувати, робити висновки;

виховувати любов до батьків, шанобливе ставлення, потребу турбуватися про них, допомагати їм.

Обладнання: сімейне фото, окремі фото членів родини, кросворди, серця з побажаннями, плакат з буквами, прислів'я, серця «7 я», серця – за вірну відповідь.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

(Вітання в колі. Усі разом.)

Доброго ранку!

Доброго дня!

Доброго вечора

Вам кожного дня!

Нехай буде мир і злагода в нас.

Кожному дню безхмарного неба.

Кожній дитині веселощів треба.

Кожній оселі щастя і хліба.

Нехай усміхаються люди щодня!

Доброго ранку!

Доброго дня!

II. Повідомлення теми, мети. Мотивація навчальної діяльності.

(звучить пісня «Родина, родина, від батька до сина»)

Вчитель: Сьогодні ми поведемо розмову про найважливіше, що є в кожній людині про сім'ю, про родину. У народі кажуть: «У кожної деревини свій вік, а в кожної людини свій рід».

 




Переглядів: 268

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динамічна пауза | III. Робота над темою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.