МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВИДИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
Відповідно до цієї класифікації основними видами маркетингу є такі. Продуктовий маркетинг — орієнтація підприємця на внутрішньовиробничу збалансованість, досягнення найвищої якості, зменшення собівартості продукції, унаслідок чого товари (послуги) «рекламують» себе самі, продаються без допоміжних (специфічних) маркетингових зусиль. Споживчий маркетинг — орієнтація підприємця на наявні та майбутні запити споживачів, мобілізація для цього всіх ресурсів та засобів фірми з обов’язковим підкріпленням ринкових зусиль відповідним збутовим та комунікаційним інструментарієм (типовий маркетинг підприємців у США). Змішаний маркетинг — орієнтація як на споживача, так і на продукт, а особливо на високу репутацію та добротність останнього (типовий європейський маркетинг). Маркетинг споживчих товарів — це діяльність, об’єктом якої є кінцевий споживач, тоді як маркетинг промислових товарів (промисловий маркетинг) спрямовано на виробничо-технічних споживачів (табл. 3). Таблиця 3 ПОРІВНЯННЯ МАРКЕТИНГУ ТОВАРІВ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ ТА ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
Маркетинг ідей суспільного характеру — це розробка, реалізація і контроль за виконанням програм, які сприятимуть усвідомленню та сприйняттю цільовою групою населення певної суспільної ідеї, руху чи практики. Маркетинг місць — це діяльність зі створення, підтримання або зміни погляду чи ставлення споживачів (клієнтів) до окремих місць, місцезнаходження об’єктів. Маркетинг організацій — діяльність зі створення, підтримання чи зміни ставлення і поведінки всіх осіб та організацій, в яких заінтересована дана фірма. Торговий маркетинг є посередницькою діяльністю, яка, з одного боку, забезпечує ефективний збут продукції виробників, а з другого — так само ефективне задоволення потреб споживачів. Опосередкований зв’язок між товаровиробником і споживачем є вигіднішим, ніж прямий для цих обох сторін. Він водночас є прибутковим і для посередника. Стратегічний маркетинг — це розробка та реалізація генеральної програми дій підприємства для ефективного розміщення ресурсів і завоювання перспективного цільового ринку. Його предметом є вирішення питань щодо того, які саме продукти чи стратегічні простори мають бути освоєні, як саме можна цього досягти. Тактичний маркетинг — це розробка та реалізація конкретних програм діяльності підприємства в контексті загальних стратегічних рішень на період до п’яти років. Оперативний маркетинг — це розробка та реалізація детального маркетингового інструментарію на період до одного року. Види маркетингу, їхній зміст і залежність від попиту наведено в табл. 4. Зміст та особливості маркетингу залежно від об’єкта уваги, кінцевих цілей та засобів їх досягнення було наведено в табл. 1, 2. Комерційний маркетинг — це діяльність, метою якої є отримання підприємством відповідного зиску, тоді як метою некомерційного маркетингу є створення відповідного іміджу підприємства чи його продукції. Інтегрований маркетинг — це діяльність, яка здійснюється через відповідні структури підприємства (відділи, бюро тощо), що створює можливість організаційного об’єднання всіх виконуваних маркетингових функцій. Водночас у певних випадках ці функції можуть виконувати різні підрозділи підприємства (неінтегрований маркетинг), у тім числі відділи цін, збуту, реклами, технічної інформації тощо. Таблиця 4
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|