МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
СУТЬ, ЗНАЧЕННЯ ТА ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУМодуль 1. Теоретичні основи маркетингу
Тема 1. Сутність маркетингу та розвиток його концепцій
1.1. Суть, значення та функції маркетингу. 1.2. Концепції та основні елементи поняття маркетингу.
СУТЬ, ЗНАЧЕННЯ ТА ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ Трансформація вітчизняної економіки від командно-адміністративної до ринкової спричинила безпрецедентні зміни у всіх сферах діяльності. Необхідність суттєвого підвищення рівня життя народу, відродження та піднесення вітчизняної економіки, утвердження іміджу України потребують знання та розумного застосування надбань і цінової економічної теорії і практики стосовно виробничо-господарської і комерційної сфер діяльності, вивчення ринку, його структури,формування та функціонування. Елементи знання ринку в Україні почали зароджуватися лише на межі 80 і 90-х рр. XX ст. спочатку у виробничо-збутовій діяльності,зокрема промисловості і надання різноманітних послуг, а згодом у інших галузях народного господарства.
*Поняття «ринкова діяльність» передбачає застосування принципів, способів і методів продажу товарів і послуг покупцям з метою успішного задоволення їх потреб. Воно ототожнюється з поняттями «маркетинг» або ринкознавство.
Термін «маркетинг» походить від слова англійського походження «marketing», що означає продаж, збут, ринкова діяльність. Його появу пов‘язують з американськими фермерами, які, шукаючи ринок збуту продукції, ввели поняття «Маrкеt Getting», що означало оволодіння ринком. Пізніше це словосполучення дало єдине слово - «маркетинг». Розуміння суті і значення маркетингу полегшується при розгляді цього терміна зрізних методологічних позицій. Основні підходи до вивчення маркетингу: загальноконцептуальний, тобто спрямування ділового мислення і ділової активності на задоволення потреб споживачів в умовах конкуренції, врахування специфіки вимог, реагування на управлінські особливості у процесі побудови ефективної системи управління виробництвом і збутом тощо;
|
||||||||||||||
|