Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тренінгова тестова програма

1. Тендер – це:

а) особлива форма видачі замовлень на постачання або виконання робіт з за­лу­­ченням пропозиції від одного постачальника;

б) змагальна форма закупівлі товарів або послуг;

в) особливий вид аукціонних торгів;

г) особлива форма видачі замовлень на постачання або виконання робіт з за­лу­­ченням пропозицій від кількох постачальників з метою забезпечення найви­гідніших умов угоди для організаторів.

2. Закупівлі — це:

а) забезпечення надходження товарів, робіт та послуг згідно з планом проекту;

б) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконан­ня проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні;

в) придбання в постачальників робіт, товарів або послуг для про­екту по найвигіднішій ціні.

г) постачання робіт, товарів або послуг.

3. Основна мета процесу закупівлі в проекті — це:

а) придбання в постачальників робіт, товарів або послуг для про­екту по найвигіднішій ціні;

б) забезпечення надходження товарів, робіт та послуг згідно з планом проекту;

в) передати неосновні функції управління проектом іншій сто­роні;

г) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконан­ня проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні.

4.Процес планування закупівель — це:

а) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконання проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні;

б) забезпечення надходження товарів, робіт та послуг згідно з планом проекту;

в) планування витрат, які безпосередньо пов’язані із виконанням проекту;

г) придбання в постачальників робіт, товарів або послуг для про­екту по найвигіднішій ціні.

5.Проведення торгів є обов’язковою процедурою для проек­тів, які фінансуються:

а) за кошти приватних осіб;

б) за кошти підприємств, організацій;

в) за державні кошти;

г) з інших джерел.

6.Результатом переговорів по контракту є документ, який може бути підписаний як покупцем, так і продавцем:

а) контракт;

б) декларація про наміри;

в) біржова угода;

г) акт.

7.Адміністрування контрактів — це:

а) процес управління контрактами і відносинами між продавцем і покупцем;

б) документація, що готується замовником та передається учас­никам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмета за­купівлі, визначеного замовником;

в) конкурсна форма проведення підрядних торгів з метою визна­чення переможця;

г) придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.

8.Тендерна документація — це:

а) документація управління контрактами і відносинами між про­давцем і покупцем;

б) документація, що готується замовником та передається учас­никам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмета за­купівлі, визначеного замовником;

в) документи, які визначають переможця;

г) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконан­ня проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні.

9.Тендерна пропозиція — це:

а) пропозиція щодо певного предмета закупівлі, яка готується та подається учасником замовнику відповідно до вимог тендерної доку­ментації;

б) особливий вид аукціонних торгів;

в) пропозиція, яка може бути додатково подана учасником замов­нику разом з тендерною пропозицією, якщо це передбачено тендер­ною документацією, і відрізняється від пропозиції, розробленої від­повідно до передбачених тендерною документацією умов;

г) встановлений замовником у тендерній документації (запиті (оголошенні) щодо цінових пропозицій) строк, що діє до укладення договору про закупівлю, протягом якого учасник не має права зміню­вати свою тендерну (цінову) пропозицію (крім цінової зміни у перед­бачуваних випадках.

10.Переможець процедури закупівлі — це:

а) учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визнана найкращою та акцептована;

б) придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти;

в) визначені замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) товари, роботи чи послуги, на які в межах єдиної процедури закупівлі учасникам до­зволяється подавати тендерні пропозиції

г) інвестор проекту.

Література: [1, 2, 3, 6, 7, 10].




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. Організація проведення торгів за проектами | Тема 12. Формування і розвиток проектної команди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.