МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тренінгова тестова програма1. Тендер – це: а) особлива форма видачі замовлень на постачання або виконання робіт з залученням пропозиції від одного постачальника; б) змагальна форма закупівлі товарів або послуг; в) особливий вид аукціонних торгів; г) особлива форма видачі замовлень на постачання або виконання робіт з залученням пропозицій від кількох постачальників з метою забезпечення найвигідніших умов угоди для організаторів. 2. Закупівлі — це: а) забезпечення надходження товарів, робіт та послуг згідно з планом проекту; б) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконання проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні; в) придбання в постачальників робіт, товарів або послуг для проекту по найвигіднішій ціні. г) постачання робіт, товарів або послуг. 3. Основна мета процесу закупівлі в проекті — це: а) придбання в постачальників робіт, товарів або послуг для проекту по найвигіднішій ціні; б) забезпечення надходження товарів, робіт та послуг згідно з планом проекту; в) передати неосновні функції управління проектом іншій стороні; г) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконання проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні. 4.Процес планування закупівель — це: а) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконання проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні; б) забезпечення надходження товарів, робіт та послуг згідно з планом проекту; в) планування витрат, які безпосередньо пов’язані із виконанням проекту; г) придбання в постачальників робіт, товарів або послуг для проекту по найвигіднішій ціні. 5.Проведення торгів є обов’язковою процедурою для проектів, які фінансуються: а) за кошти приватних осіб; б) за кошти підприємств, організацій; в) за державні кошти; г) з інших джерел. 6.Результатом переговорів по контракту є документ, який може бути підписаний як покупцем, так і продавцем: а) контракт; б) декларація про наміри; в) біржова угода; г) акт. 7.Адміністрування контрактів — це: а) процес управління контрактами і відносинами між продавцем і покупцем; б) документація, що готується замовником та передається учасникам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмета закупівлі, визначеного замовником; в) конкурсна форма проведення підрядних торгів з метою визначення переможця; г) придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти. 8.Тендерна документація — це: а) документація управління контрактами і відносинами між продавцем і покупцем; б) документація, що готується замовником та передається учасникам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмета закупівлі, визначеного замовником; в) документи, які визначають переможця; г) визначення переліку товарів і послуг, потрібних для виконання проекту, які з тієї або іншої причини вигідно отримати ззовні. 9.Тендерна пропозиція — це: а) пропозиція щодо певного предмета закупівлі, яка готується та подається учасником замовнику відповідно до вимог тендерної документації; б) особливий вид аукціонних торгів; в) пропозиція, яка може бути додатково подана учасником замовнику разом з тендерною пропозицією, якщо це передбачено тендерною документацією, і відрізняється від пропозиції, розробленої відповідно до передбачених тендерною документацією умов; г) встановлений замовником у тендерній документації (запиті (оголошенні) щодо цінових пропозицій) строк, що діє до укладення договору про закупівлю, протягом якого учасник не має права змінювати свою тендерну (цінову) пропозицію (крім цінової зміни у передбачуваних випадках. 10.Переможець процедури закупівлі — це: а) учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визнана найкращою та акцептована; б) придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти; в) визначені замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) товари, роботи чи послуги, на які в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції г) інвестор проекту. Література: [1, 2, 3, 6, 7, 10].
|
||||||||
|