Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Місце і значення розрахункової роботи в навчальному процесі

06-01-166

 

 

Методичні ВКАЗІВКИ

до виконання розрахункової роботи з дисципліни

,,УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ”

для студентів зі спеціальності

7.03050401 ,,Економіка підприємства”

 

 

Рекомендовано методичною комісією зі спеціальності «Економіка підприємства»

Протокол № 3

від «30»жовтня 2013 р.

 

Рівне 2013

Методичні вказівкидо виконання розрахункової роботи з дисципліни «Управління проектами» для студентів зі спеціальності 7.03050401 «Економіка підприємства» / А.Й.Жемба. – Рівне: НУВГП, 2013. – 22 с.

 

 

Упорядник: А.Й.Жемба, к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки

 

 

Відповідальний за випуск: Н.Б.Кушнір, к. е. н., проф., завідувач кафедри економіки підприємства

 

 

ЗМІСТ

 

  стор.
Вступ…… ………………………………..................…......
1. Місце і значення розрахункової роботи в навчальному процесі...........................................................
2 Структура і зміст розрахункової роботи........................
3. Опис проекту, його основних етапів..............................
4. Вимоги до оформлення....................................................
5. Теоретичні відомості щодо побудови мережевої діаграми (сітьового графіка) проекту...............................  
6. Критерії оцінювання розрахункової роботи………….
7.Рекомендована література

 

 

© Жемба А.Й., 2013

© НУВГП, 2013

 


ВСТУП

Метоювивчення дисципліни є формування в студентів необхідних теоретичних знань і практичних навичок із методології управління проектами (УП), яка є перспективним напрямом розвитку теорії менеджменту й набуває все більшого поширення в будь-якій галузі.

Завданнякурсу:

— дати уявлення студентам про основні теоретичні, методичні та організаційні основи проектного менеджменту;

— допомогти оволодіти методами управління проектами на всіх фазах життєвого циклу проекту;

— навчити застосовувати інструменти методології управління проектами у будівельній сфері;

— ознайомити з можливостями найпоширеніших в Україні програмних засобів управління проектами та навчити застосовувати їх на практиці;

— навчити студентів використовувати здобуті знання з управління проектами у практичній діяльності.

У результаті опанування курсу студентинавчаться:

· використовувати методи управління проектами приїх реалізації підприємствами будь-якої галузі;

· розуміти, які організаційні проблеми виникають у зв'язку з використанням методології управління проектами;

· створювати умови для здійснення проекту, визначати його стратегічні цілі, а також установлювати необхідні вимоги до кінцевих результатів проекту;

· створювати автоматизовану систему управління проектом, визначати функціональні можливості найпоширеніших програм­них систем УП;

· інтерпретувати та застосовувати отриману інформацію про хід робіт щодо проекту;

· приймати фінансові стратегічні рішення стосовно розвитку проекту.

Здобуті знання можуть бути використані в практичній діяль­ності в процесі керівництва проек­тами .

 

 

Місце і значення розрахункової роботи в навчальному процесі

Розрахункова робота є обов’язковим елементом навчального процесу 9 семестру навчання за спеціальністю «Управління проектами» (7.03050401) із дисципліни «Управління проектами».

Розрахункова робота (РР) – це комплексне дослідження управління конкретним проектом з використанням сучасної методології проектного менеджменту та програмного засобу Microsoft Project. Метою підготовки РР є поглиблення студентом теоретичних і практичних знань і використання їх для вирішення практичних завдань, а саме:

• аналіз і правильне оцінювання проектів, які проводяться в сучасних організаціях;

• використання набутих у процесі навчання теоретичних знань та практичних навичок для управління будь-якими проектами;

• критичний аналіз літературних та наукових джерел;

• застосування сучасних методик наукових досліджень;

• узагальнення статистичних та інших фактичних матеріалів;

• пропонування оптимальних рішень у конкретних управлінських ситуаціях;

• розробка й оцінювання альтернативних підходів до вирішення визначених проблем;

• обґрунтовування запропонованих рішень з використанням сучасних методів;

• використання сучасних програмних засобів в управлінні проектами;

• висновки та внесення пропозицій, що мають теоретичне і практичнее значення;

• вміння узагальнювати не тільки позитивний досвід управлінської діяльності, а й розпізнавати слабкі місця, негативні явища в управлінні проектами.

Основними завданнями РР є:

• узагальнення теоретико-методологічних засад з обраного напряму дослідження;

• розробка основних структур обраного проекту;

• планування часу, ресурсів та вартості обраного проекту;

• оптимізація часу, ресурсів та вартості обраного проекту;

• відстеження виконання обраного проекту.

Повнота й особливості реалізації цих завдань залежать від напряму дослідження, предметної області проекту та його специфічних особливостей.

Працюючи над розрахунковою роботою, студент має засвоїти навички правильної постановки проблеми та обґрунтування її актуальності, формулювання мети і завдань дослідження, побудови логічного плану й оптимальної структури РР, роботи з літературними джерелами та статистичною інформацією, аналізу та оцінки різних аспектів обраного проекту, обґрунтування власних узагальнень, висновків і пропозицій.

При підготовці РР студент повинен дотримуватися певних вимог:

• РР має бути написана державною мовою;

• РР кожен студент виконує індивідуально;

• РР має бути роботою, яка присвячена управлінню конкретним проектом;

• запропоновані нові рішення мають бути аргументованими й порівнюватися з уже відомими рішеннями;

• оформлення РР має відповідати вимогам, що ставляться до робіт, поданих до друку;

• при написанні РР студент повинен посилатися на автора та джерело, звідки запозичує матеріал або окремі результати.

Розрахункові роботи є різновидом індивідуальних завдань для студентів, видаються студентам у терміни, встановлені робочим навчальним планом, і виконуються самостійно при консультуванні викладачів (п. 3.9.1. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах).

Індивідуальні завдання (зокрема розрахункові роботи) є однією з форм навчального процесу у вищих навчальних закладах поряд з навчальними заняттями, самостійною роботою студентів, практичною підготовкою та контрольними заходами (п. 3.1. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах). Розрахункові роботи виконуються студентами відповідно до робочих навчальних планів. Тематика розрахункових робіт повинна відповідати завданням навчальної дисципліни (навчальних дисциплін) і бути тісно пов’язаною з практичними проблемами конкретного фаху.




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Структура і зміст розрахункової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.