Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура і зміст розрахункової роботи

У змісті зазначають початкові сторінки кожного розділу і підрозділу.

У вступі має бути обґрунтована актуальність теми, мета роботи, задачі, які необхідно розв'язати в роботі, предмет дослідження, методи та наукове і прикладне значення управління проектами. Потрібно визначити об'єкт дослідження, теоретичну та інформаційну бази. Крім того, у вступі має знайти відображення власний внесок в розв'язання проблеми управління проектами, а також можливість його практичного застосування для конкретного підприємства.

Мета– це усвідомлений образ (формальний опис) майбутніх результатів або станів, що задаються будь-якій системі. Це ідеальне уявлення про результат майбутньої діяльності учасників.

Вимоги до формулювання мети:повинна бути зрозумілою та реальною (можливою для реалізації в межах запланованого часу і ресурсів), виключати можливість невизначеної відповідальності за результати діяльності учасників, бути зафіксованою документально, повною за змістом, операційною, визначати кінцевий результат (піддаватись контролю, вимірюванню), бути визначеною у часі, мотиваційною (спонукати до дії). З урахуванням бажаного та можливого в даних конкретних умовах здійснюється ранжування цілей, тобто створюється ієрархічне дерево цілей проектної діяльності, яке відображає їхню диференціацію за рівнями значущості й органічну єдність головних, спеціальних та одиничних

(часткових) цілей.

Досягнення мети може здійснюватися у різний спосіб, з використанням різних ресурсів. Наприклад, забезпечити пільговий проїзд громадянам ми можемо через надання адресної допомоги відповідним категоріям громадян. А можемо відшкодовувати видатки перевізникові на оплату пільгового проїзду. Отже, формулюючи цілі та завдання проекту, автор має враховувати ціну ресурсів, їх доступність, а також пам’ятати про сучасні вимоги управління якістю.

Завданнявизначають послідовність досягнення мети. Кожний наступний крок повинен сприяти досягненню кінцевого результату.

Вимоги до формулювання завдань:конкретизувати очікуваний результат (1), об’єкт (2), термін досягнення цілі (3), зусилля, що плануються (4), кількісні характеристики результату, що очікується (5), що і коли має бути зроблено.

В першому розділі студент виконує аналіз інвестиційної привабливості підприємства, на якому передбачається реалізувати проект.

У підрозділі 1.1 повинно бути відображено: повна назва підприємства; місцезнаходження; власність (засновники, капітал, юридична форма); ким і коли засновано підприємство, характер розвитку, ключові події; сучасна діяльність (сектор економіки, галузь, місія, основні функції, складність виробництва, наукомісткість технології); характеристика основних техніко-економічних показників діяльності підприємства за 4 роки та їх аналіз.

У підрозділі 1.2. слід навести інституційний аналіз та дати оцінку можливості здійснення проекту в існуючому політичному, економічному та правовому полі, впливу зовнішнього середовища на процес реалізації проекту, а також здатності підприємства власне реалізувати проект. Для оцінки повноти інформаційного забезпечення слід проаналізувати фактори навколишнього середовища проекту. Проект є невіддільним від навколишніх умов та їх розвитку, тому необ­хід­но враховувати динаміку зміни середовища на основі зовнішніх та вну­тріш­ніх джерел інформації. Необхідно вивчити потенційних споживачів; рівень конкуренції на ринку; характеристики кінцевих результатів проекту: продукції, послуги, ідеї, технології тощо.

Заключним етапом розділу 1 є аналіз та оцінювання інвестиційної привабливості підприємства (підрозділ 1.3). Така оцінка проводиться при визначенні доцільності здійснення капітальних вкладень в розширення та технічне переозброєння діючих підприємств; вибір для придбання альтернативних об’єктів приватизації; придбанні акцій окремих компаній. Обов'язковим є виявленням стадії життєвого циклу фірми або підприємства.

В другому розділі студент повинен дати оці­н­ку досягнутого рівня ефективності об’єкта, визначити недоліки, що мають місце, і сфор­мулювати вимоги щодо доцільності впровадження того чи іншого проекту. Розділ повинен бути максимально насиченим фактичною інформацією (таблиці, графіки, діаграми, схеми), що відображають відповідні результати діяльності підприємства за останні 4 роки. По підрозділам виконується діагностика рівня використання виробничих ресурсів підприємства; аналіз складу і джерел формування майна підприємства; аналіз структури і динаміки прибутку; аналіз ділової активності; аналіз рентабельності; аналіз фінансової стійкості; аналіз ліквідності.

Обов'язковим є визначення частки інтенсивних та екстенсивних чинників зміни виручки від реалізації продукції, факторний аналіз прибутку та рентабельності.

В третьому розділі проводиться обґрунтування проекту (алгоритм представлено в інтерактивному комплексі з «Управління проектами», ст.128 – 140). Проект повинен відповідати кон’юнктурі ринку відповідно до приведеного в Розділі 1 аналізу середовища та мати актуальність для підприємства, що випливає з аналізу внутрішнього середовища (Розділ 2). Робота логічно поєднує всі 3 розділи.

Висновки. В першому пункті висновків коротко оцінюють стан проблеми, якій присвячена робота. Далі наголошують на науковій новизні та основних методах вирішення поставленої в роботі проблеми (завдання), її практичний аналіз, порівняння з відомими розв'язаннями. У висновках необхідно акцентувати увагу на якісних та кількісних показниках отриманих результатів, обґрунтувати достовірність результатів, запропонувати рекомендації щодо їх використання. Посилання на інших авторів, цитування їхніх праць, а також наведення загальновідомих положень у висновках не припустиме.

Висновки повинні логічно випливати із змісту роботи, відображати зміст всіх розділів та бути науково-обгрунтованими.

Список джерел посилань повинен містити бібліографічні описи всіх інформаційних джерел, на які були зроблені посилання в тексті роботи.

Додатки - це великі таблиці, які важко розмістити в основному тексті роботи, проміжні розрахунки, копії облікової звітності підприємства, ілюстрації й цифрові дані первинного та допоміжного характеру. Копії облікової звітності підприємства повинні бути завірені печаткою досліджуваного підприємства.

На всі додатки обов'язково повинні бути зроблені посилання в основному тексті роботи.




Переглядів: 228

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце і значення розрахункової роботи в навчальному процесі | Опис проекту, його основних етапів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.