МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
Порівняння рухливості галогенів у галоген похіднихУ чотири сухі пробірки наливають по 0,5 мл кожного з галоген похідних і додають по 1 - 2 мл 15%-го розчину йодиду натрію в ацетоні. Збовтують вміст 2 - 3 хв. при кімнатній температурі і відмічають зміни, що відбуваються. Потім реакційну суміш нагрівають на водяній бані 2 - 3 хв. і записують результати спостереження в табл. 1. Необхідно провести порівняння швидкостей реакцій, що відбуваються, за інтенсивністю тих змін, які спостерігаються, (утворення осаду).
5.1.4. Взаємодія галоген похідних з 10%-ним розчином Їдкого натру У чотири пробірки поміщають по 0.5 мл відповідного галоген похідного (табл.1) і додають 2 - 3 мл 10%-го розчину гідроксиду натрію, інтенсивно збовтують протягом 2 - 3 хв. при кімнатній температурі. Потім дають відстоятися і відокремлюють по 0,5 мл водно-лужного шару в іншу пробірку. До відібраної проби додають азотну кислоту до яскраво вираженої кислої реакції (проба на лакмус) і кілька крапель розчину нітрату срібла. Відзначають зміни інтенсивності кольору проб. Суміші галоген похідних, що залишилися в перших чотирьох пробірках, і лугу нагрівають протягом 2 - 3 хв. на водяній бані при частому струшуванні. Дають відстоятися, відокремлюють з кожної до 0,5 мл водно-лужного шару в чисті пробірки, підкисляють і додають декілька крапель розчину нітрату срібла. Порівнюють результати, отримані при кімнатній температурі і при нагріванні і записують у табл. 8.1. Досліди із взаємодії галоген похідних з 10%-м розчином лугу завершуються розміщенням досліджених галоген похідних у ряд згідно їх хімічної активності. Аналогічний ряд складається і для дослідів з 15%-м розчином йодиду натрію в ацетоні. Для цих реакцій необхідно написати рівняння і схему механізму реакції.
Таблиця 5.1
Властивості спиртів Контрольні питання
1. Отримайте за допомогою реакції Гріньяра пропиловий, ізобутиловий, трет-бутиловий спирти. 2. Напишіть приклади реакцій етерифікації і гідролізу. 3. Охарактеризуйте хімічні властивості алілового і пропар-гілового спиртів. 4. Наведіть механізм дегідратації спиртів. 5. Які особливості властивостей багатоатомних спиртів? 6. Наведіть механізм пінакон-пінаколінового перегрупування.
Виявлення води в спирті У пробірку поміщають 2 - 3 мл спирту і додають кілька кристалів безводного сульфату міді. Відзначають зміни і пишуть рівняння процесу, що відбувається.
|
|||||||||||||||||||||
|