МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Взаємодія метиламіну з азотистою кислотоюУ пробірку, що занурена в стакан з льодом, поміщають 5 крапель розчину метиламіну, 10 крапель 2 М розчину HCl і 5 крапель нітриту натрію. Потім пробірку виймають з стакана і спостерігають виділення газу (якого?). Записують рівняння реакції. Для цього досліду можна використати і розчин солянокислого метиламіну. У пробірці змішують 0,1 г солі метиламіну з 0,5 мл води і 0,5 мл 10%-го розчину нітриту натрію. До суміші додають декілька крапель концентрованої оцтової кислоти (виділення газу!). Записують рівняння реакції.
8.5. Оснóвні властивості аніліну Поміщають у пробірку 0.5 - 1 мл аніліну, додають 3 - 4 мл води і струшують до утворення емульсії. Який висновок можна зробити про розчинність аніліну у воді? Скляною паличкою наносять краплю емульсії на індикаторний папір і записують спостереження. У пробірку наливають 0,5 мл водяного розчину аніліну, додають 1-2 краплі концентрованої соляної кислоти. Яка сполука утворюється і що можна сказати про її розчинність у воді? У другу пробірку поміщають 0,5 мл водяного розчину аніліну і додають 1-2 краплі концентрованої сірчаної кислоти (надіти окуляри!) і струшують суміш. Записують спостереження і порівнюють основні властивості аніліну і метиламіну.
Бромування аніліну До 1 мл водного розчину аніліну, який одержано в досліді 5, додають краплями бромну воду. Записують спостереження і рівняння реакції. Реакція аніліну з хромовою сумішшю До 1 мл водного розчину аніліну додають декілька крапель хромової суміші. Записують спостереження і рівняння реакції.
Одержання основи Шиффа і аніліноформальдегідної смоли У пробірку поміщають 2-3 краплі аніліну і стільки ж 40%-го розчину формальдегіду, закривають пробкою і струшують до утворення білого аморфного осаду, основи Шиффа. Осад промивають водою і етиловим спиртом (декантація), додають 1 краплю оцтової кислоти і нагрівають у полум’ї пальника до сплавлення. Записують спостереження і рівняння реакції.
Ізонітрильна проба на первинні аміни У пробірці змішують анілін з спиртом і швидко приливають при струшуванні розчин лугу, а потім хлороформ. Реакційну суміш слабко нагрівають до кипіння і нюхають (обережно!). Взаємодія дифеніламіну з азотною кислотою До 0,5 мл розчину дифеніламіну в концентрованій сірчаній кислоті додають по стінкам пробірки декілька крапель азотної кислоти. Що спостерігається? Що відбувається при виливанні суміші у воду?
|
||||||||
|