МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Взаємодія метиламіну з азотистою кислотоюУ пробірку, що занурена в стакан з льодом, поміщають 5 крапель розчину метиламіну, 10 крапель 2 М розчину HCl і 5 крапель нітриту натрію. Потім пробірку виймають з стакана і спостерігають виділення газу (якого?). Записують рівняння реакції. Для цього досліду можна використати і розчин солянокислого метиламіну. У пробірці змішують 0,1 г солі метиламіну з 0,5 мл води і 0,5 мл 10%-го розчину нітриту натрію. До суміші додають декілька крапель концентрованої оцтової кислоти (виділення газу!). Записують рівняння реакції.
8.5. Оснóвні властивості аніліну Поміщають у пробірку 0.5 - 1 мл аніліну, додають 3 - 4 мл води і струшують до утворення емульсії. Який висновок можна зробити про розчинність аніліну у воді? Скляною паличкою наносять краплю емульсії на індикаторний папір і записують спостереження. У пробірку наливають 0,5 мл водяного розчину аніліну, додають 1-2 краплі концентрованої соляної кислоти. Яка сполука утворюється і що можна сказати про її розчинність у воді? У другу пробірку поміщають 0,5 мл водяного розчину аніліну і додають 1-2 краплі концентрованої сірчаної кислоти (надіти окуляри!) і струшують суміш. Записують спостереження і порівнюють основні властивості аніліну і метиламіну.
Бромування аніліну До 1 мл водного розчину аніліну, який одержано в досліді 5, додають краплями бромну воду. Записують спостереження і рівняння реакції. Реакція аніліну з хромовою сумішшю До 1 мл водного розчину аніліну додають декілька крапель хромової суміші. Записують спостереження і рівняння реакції.
Одержання основи Шиффа і аніліноформальдегідної смоли У пробірку поміщають 2-3 краплі аніліну і стільки ж 40%-го розчину формальдегіду, закривають пробкою і струшують до утворення білого аморфного осаду, основи Шиффа. Осад промивають водою і етиловим спиртом (декантація), додають 1 краплю оцтової кислоти і нагрівають у полум’ї пальника до сплавлення. Записують спостереження і рівняння реакції.
Ізонітрильна проба на первинні аміни У пробірці змішують анілін з спиртом і швидко приливають при струшуванні розчин лугу, а потім хлороформ. Реакційну суміш слабко нагрівають до кипіння і нюхають (обережно!). Взаємодія дифеніламіну з азотною кислотою До 0,5 мл розчину дифеніламіну в концентрованій сірчаній кислоті додають по стінкам пробірки декілька крапель азотної кислоти. Що спостерігається? Що відбувається при виливанні суміші у воду?
|
||||||||
|