Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Одержання метиламіну з ацетаміду (реакція Гофмана)

Дослід проводять у витяжній шафі!

В пробірку з газовідвідною трубкою поміщають суміш рівних кількостей (по 0,5 г) ацетаміду, хлорного вапна та гашеного вапна, прибавляють краплю води. Кінець газовідвідної трубки опускають у пробірку з 3 мл дистильованої води і охолоджують льодом. Реакцій-ну суміш нагрівають у полум’ї пальника, помічають запах метиламі-ну, що виділяється. Записують рівняння реакції і спостереження в лабораторний журнал. (Розчин метиламіну зберігають для подаль-ших дослідів).

 

Одержання метиламіну з його солей

Дослід проводять у витяжній шафі!

Наливають у пробірку 0,5 - 1 мл розчину солянокислого метиламіну і 0,5 мл 30%-го розчину гідроксиду натрію. Закривають пробірку пробкою з газовідвідною трубкою, кінець трубки опус-кають у пробірку з дистильованою водою (цю пробірку охолоджу-ють льодом). Реакційну суміш нагрівають і помічають запах метил-аміну, що виділяється.

Записують рівняння реакції. Розчин метиламіну зберігають для подальших дослідів.

 

8.3. Оснóвні властивості метиламіну

а) Краплю водного розчину метиламіну скляною паличкою наносять на лакмусовий папір.

б) В пробірку вміщюють 2 краплі водяного розчину метиламі-ну і додають одну краплю фенолфталеїну.

Записують спостереження і роблять висновок про реакцію середовища водяного розчину метиламіну та його рН.

 




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Одержання ізоамілацетату (грушевої есенції) | Взаємодія метиламіну з азотистою кислотою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.