МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Одержання ізоамілацетату (грушевої есенції)В сухій пробірці змішують 2 мл ізоамілового спирту, 2 мл льодяної оцтової кислоти і 1 краплю концентрованої сульфатної кислоти. Пробірку з’єднують із зворотним холодильником. Реакційну суміш нагрівають в киплячій водяній бані 8 - 10 хвилин, після чого охолоджують і виливають в пробірку з холодною водою. Запишіть спостереження (звернути увагу на запах, нюхати обережно). Напишіть рівняння реакції. Гідроліз ацетаміду (Тяга!) Розчиняють 0,5 г ацетаміду в 5 мл води і по краплі одержаний розчин наносять на синій і червоний лакмусовий папір. Чи змінюється колір індикаторів? Половину одержаного водного розчину ацетаміду відливають в другу пробірку. До однієї частини розчину додають 3 мл 10%-ного розчину гідроксиду натрію, до другого - 3 мл 10%-ного розчину сульфатної кислоти. Потім нагрівають суміші в обох пробірках до кипіння і визначають речовини, що виділяються, за запахом (обережно!) і за допомогою вологого лакмусового паперу. Напишіть рівняння реакцій гідролізу ацетаміду в лужному і кислому середовищах. Окиснення щавлевої кислоти перманганатом калію В пробірку наливають 3 - 4 мл 5%-ного розчину перманганату калію, 1 - 2 мл 10%-ного розчину сульфатної кислоти і 1 мл насиченого розчину щавлевої кислоти. Пробірку з’єднують з газовідвідною трубкою, кінець якої опускають у пробірку з вапняною водою. Реакційну суміш обережно нагрівають. Як змінюється забарвлення реакційної суміші і що відбувається в пробірці з вапняною водою? Напишіть рівняння реакції окиснення щавлевої кислоти перманганатом калію в кислому середовищі і підберіть коефіцієнти.
Лабораторна робота 8
|
||||||||
|