МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Одержання ізоамілацетату (грушевої есенції)В сухій пробірці змішують 2 мл ізоамілового спирту, 2 мл льодяної оцтової кислоти і 1 краплю концентрованої сульфатної кислоти. Пробірку з’єднують із зворотним холодильником. Реакційну суміш нагрівають в киплячій водяній бані 8 - 10 хвилин, після чого охолоджують і виливають в пробірку з холодною водою. Запишіть спостереження (звернути увагу на запах, нюхати обережно). Напишіть рівняння реакції. Гідроліз ацетаміду (Тяга!) Розчиняють 0,5 г ацетаміду в 5 мл води і по краплі одержаний розчин наносять на синій і червоний лакмусовий папір. Чи змінюється колір індикаторів? Половину одержаного водного розчину ацетаміду відливають в другу пробірку. До однієї частини розчину додають 3 мл 10%-ного розчину гідроксиду натрію, до другого - 3 мл 10%-ного розчину сульфатної кислоти. Потім нагрівають суміші в обох пробірках до кипіння і визначають речовини, що виділяються, за запахом (обережно!) і за допомогою вологого лакмусового паперу. Напишіть рівняння реакцій гідролізу ацетаміду в лужному і кислому середовищах. Окиснення щавлевої кислоти перманганатом калію В пробірку наливають 3 - 4 мл 5%-ного розчину перманганату калію, 1 - 2 мл 10%-ного розчину сульфатної кислоти і 1 мл насиченого розчину щавлевої кислоти. Пробірку з’єднують з газовідвідною трубкою, кінець якої опускають у пробірку з вапняною водою. Реакційну суміш обережно нагрівають. Як змінюється забарвлення реакційної суміші і що відбувається в пробірці з вапняною водою? Напишіть рівняння реакції окиснення щавлевої кислоти перманганатом калію в кислому середовищі і підберіть коефіцієнти.
Лабораторна робота 8
|
||||||||
|