Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні теоретичні положення

Щоб зробити графічні побудови, треба хоча б на одному відслоненні заміряти елементи залягання і точно прив’язати цю точку на топооснові. Якщо є можливість – встановити товщину шару безпосередньо на відслоненні. Звичайно, це буде видима товщина; тоді потрібно розрахувати дійсну товщину (дивись лаб. роботу №7). Якщо це неможливо, дійсні товщини беруться із стратиграфічної колонки.

Поверхні обмеження шару (окремо покрівлю і окремо підошву) треба зобразити в ізолініях висот (стратоізогіпсах) того ж самого перетину, що і горизонталі рельєфу топооснови. На перетинах стратоізогіпс пласта з горизонталями рельєфу, що мають однакові абсолютні відмітки, отримують точки виходу спочатку покрівлі, а потім підошви шару (або навпаки).

Щоб зробити побудови, треба спочатку встановити величину заложення – проекцію відрізку лінії падіння шару на горизонтальну площину, що заключений між двома сусідніми лініями простягання, проведеними по покрівлі або по підошві шару за абсолютними відмітками, різниця між якими відповідає величині перетину горизонталей. При цьому форма рельєфу не впливає на цю величину.

Студенти самостійно знайомляться з методом побудови за літературою [2, с.89-93], [3, с.83-86], [6, с.63-65].

Хід виконання роботи

Студенти переносять зображення топооснови (рисунок 10.1) на формат А4. На топооснову наносять точку з відомими елементами залягання згідно свого варіанту. Умовно вважаємо, що ця точка знаходиться на покрівлі шару породи. За допомогою графічних побудов треба встановити: 1) величину заложення; 2) положення покрівлі шару на топооснові; знаючи товщину шару встановити положення підошви шару породи.

На формат А4, крім карти з побудованими границями, переносять побудови, за допомогою яких встановили заложення.

 

Таблиця 10.1

№ варіанту Точка виходу Елементи залягання Товщина шару, м
Азимут падіння Кут падіння, a
А Б В Г Д Е Ж З І К Л Ж К Г



Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід виконання роботи | Продовження таблиці 10.1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.