МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторна робота № 4Розділення і виявлення іонів Hg22+, Вi3+, Ni2+ методом осадової хроматографії на папері Реактиви – тіосечовина, 5%-ний розчин; – вісмуту нітрат, 0,1М розчин; – нікелю нітрат, 0,1М розчин; – ртуті(І) нітрат, 0,1М розчин; – реактив Чугаєва. Методика виконання роботи Фільтрувальний папір марки "синя стрічка" занурюють в 5%-вий розчин тіосечовини, виймають із розчину, дають можливість стекти надлишку розчину та висушують на повітрі. На приготовлений папір наносять капілярами в різні точки по 1 краплі 0,1М розчинів нітратів Hg22+, Вi3+, Ni2+. Розчини наносять поступово: торкаються капіляром паперу і після всмоктування невеликої кількості розчину капіляр відстороняють від паперу, а потім цю операцію повторюють кілька разів до повного усмоктування досліджуваного розчину. Отримані після цього хроматограми промивають за допомогою капіляра 2–3 краплями дистильованої води. Кожну наступну краплю вносять після всмоктування попередньої. Промивання повторюють доти, поки розмір зони не збільшиться в 2–3 рази. Хроматограми підсушують і проявляють парами концентрованого розчину аміаку. У центрі хроматограми з розчином Hg2(NO3)2 спостерігають утворення чорної плями. Хроматограма з розчином Bi(NO3)3 має вигляд жовтого кільця. Хроматограму з розчином Ni(NO3)2 обробляють за допомогою пензлика, змоченого розчином реактиву Чугаєва: проводять по хроматограмі від її центра до периферії. Спостерігають утворення зони червоного кольору. Потім одержують за аналогічною методикою хроматограму суміші 0,1М розчинів нітратів Hg22+, Вi3+, Ni2+. Отриману хроматограму проявляють, як описано вище. Порівнюють хроматограми 0,1М розчинів нітратів катіонів і досліджуваної суміші. Роблять висновок про склад досліджуваного розчину. Потенціометричний метод аналізу
|
||||||||
|