![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклади розв’язку задачПриклад 9.1. Маємо дані про кількість зареєстрованих шлюбів за дванадцять років (табл.9.1). Визначити 1) абсолютні прирости, темп зростання, темп приросту, абсолютні значення 1% приросту; 2) середньорічні абсолютні прирости, середньорічні темпи зростання. Таблиця 9.1 Показники динаміки кількості зареєстрованих шлюбів
Знаходимо середньорічні абсолютні прирости:
Знаходимо середньорічні темпи зростання:
тобто щорічно кількість зареєстрованих шлюбів зменшувалась в середньому на 42010 шлюбів, або на 6,3%. Запитаннядлясамоконтролю 1. Наведіть приклад динамічного ряду, назвіть його елементи та особливості. 2. Як виміряти інтенсивність динаміки? Чим різняться базисні та ланцюгові характеристики динаміки? 3. Як визначають середній рівень інтервального ряду? 4. Як визначають середній рівень моментного ряду? 5. Поясність взаємозв'язок абсолютного приросту і темпу приросту. Доведіть, що абсолютне значення одного процента приросту становить соту частину рівня, узятого за базу порівняння. Література: основна [3, С.86-93; 4, С.173-203; 6, С.83-90] додаткова [1, С.124-141; 3, С.191-233; 4, С.380-403] періодичні видання[6, 14] Інтернет-ресурси [6, 8]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|