МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Контроль маркетингової діяльності підприємстваКонтроль — це процес визначення, оцінки та інформування про співвідношення фактичних показників (результатів реалізації планових рішень) і їх планових значень. Основними складовими контролю є: — констатація дійсних (фактичних) значень параметрів; — порівняння дійсних значень із плановими; — визначення величини та причин відхилень (аналіз відхилень); — визначення заходів для виправлення відхилень; — формування висновків та звіту. В ринковій практиці мають місце 3 види маркетингового контролю:
Кожен з них має певну мету та прийоми реалізації, які зображені в таблиці:
Контроль маркетингової діяльності підприємства поширюється на виконання річних планів збуту, прибутковості та ефективності маркетингових заходів. Контроль річних планів збуту проводиться за окремими показниками: — товарооборот окремих видів продукції — валовий товарооборот — Контроль ефективності маркетингових заходів може здійснюватись за такими показниками: — зростання ринку (Р): , де Qз — обсяги продажу продукції підприємства у звітному році (періоді); Qп.п — обсяги продажу продукції підприємства в попередньому році (періоді); — частка ринку (Qп): , де Qі — обсяг товарообороту і-ї продукції підприємства на даному ринку; — загальні обсяги продажу і-ї продукції всіма постачальниками на даному ринку; — продуктивність маркетингу (П): , де Q — валовий товарооборот підприємства; К — кількість працівників маркетингової служби; — динаміка замовлень (Кз): , де — кількість (обсяги) замовлень поточного періоду; — кількість (обсяги) замовлень попереднього аналогічного періоду; — середня величина замовлень (Зс): , де Qз — загальний обсяг замовлень; Кс — кількість споживачів; — структура та динаміка споживачів (клієнтів) підприємства (частки старих та нових споживачів (клієнтів) підприємства в їхній загальній кількості в поточний період та проти попереднього періоду; — якість обслуговування споживачів (Кя): , де Кр — кількість рекламацій у вартісному виразі; — ефективність рекламних витрат (Кр): , де Рв — сума рекламних витрат; — цінова перевага (Ку): де Рф — середня ціна продукції підприємства; Рк — середня ціна продукції конкурента; — коефіцієнт знижок (Кз): , де Qз — загальна сума наданих споживачам знижок; — швидкість обороту товарних запасів (Vз): , де ЗБ — балансова величина товарних запасів (середньорічна вартість товарних запасів); — тривалість обороту товарних запасів (Т): ; — коефіцієнт продажу нових товарів (Кн): , де Qн — обсяги продажу нових товарів. Контроль прибутковості здійснюється за такими показниками: — валовий прибуток (Пв): , де С — собівартість реалізованих товарів; — чистий прибуток (Пч): , де В — витрати на виробництво та реалізацію продукції; — коефіцієнт валового прибутку (Кв): , де Д — виторг від реалізації товарів; — коефіцієнт чистого прибутку (Кч): . Крім цього, контролюється прибутковість товарів у розрізі їх асортименту, регіонів, споживачів, каналів розподілу тощо. У випадку нульового рівня прибутковості або збитків за результатами фінансового року здійснюється ревізія маркетингової діяльності підприємства. Ревізія маркетингу являє собою комплексне, системне, безпристрасне і регулярне дослідження маркетингового середовища фірми, її завдань, стратегій і оперативної діяльності з метою виявлення виникаючих проблем і можливостей, які відкриваються перед фірмою, а також видачі рекомендацій відносно плану дій по вдосконаленню маркетингової діяльності цієї фірми.
|
||||||||||||||||||||||||
|