МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
У даний чає необхідно рішучіше віддати перевагу заохоченням, а не стягненням.На значенні заохочення, винагороди, мотивації працівників побудований зміст основного принципу менеджменту (Gгеаtest Маnаgement Ргіnсірlе (GМР), який означає буквально наступне: у сфері бізнесу робиться те, що винагороджується. Даний принцип був відкритий американським професором Мішелем Ле Бефом і дає відповідь на питання: "Що слід винагороджувати в процесі трудової діяльності?" Можливі відповіді згруповані в 10 стратегіях GМР: Стратегія1. Винагороджуйте перспективні рішення замість поспішного "латання дір". Стратегія 2. Винагороджуйте тих, хто ризикує, а не тих, хто уникає ризику. Стратегія 3. Винагороджуйте творчість та ініціативу замість бездумного дотримання встановлених правил. Дуже рідко ідея може бути відразу реалізована й оцінена, але, незважаючи на це, винагороджуйте людей з розумними новаціями. Стратегія 4. Винагороджуйте рішучі дії, а не безцільний аналіз Стратегія 5. Винагороджуйте ефективну роботу, а не метушню. Головне не рух, а напрямок. Людей, які працюють напоказ, не потрібно заохочувати. Це не патріоти фірми. Англійці пропонують, щоб кожних 2,5 години працівник управління протягом 10 хвилин аналізував, домислював, що зроблено за цей проміжок часу. Дуже небезпечно, коли ваш підлеглий не працює. Стратегія 6. Винагороджуйте спрощення в роботі замість непотрібного її ускладнення. Американці вважають, що ускладнення будь-якої системи — це шлях до бездіяльності. Стратегія 7. Винагороджуйте сумлінних працівників. Коли керівник заохочує поганих працівників, кращі працівники стають гіршими. Слід критикувати наслідки виконаної роботи, а не працівників. Стратегія 8. Винагороджуйте якісну, а не спішну роботу. Стратегія 9. Винагороджуйте відданість працівника фірмі, а не плинність кадрів. Стратегія 10. Винагороджуйте взаємодопомогу, а не протиборство. Основний принцип менеджменту пропонує такі форми винагороди (заохочення) працівників у їх діяльності: 1. Матеріальне заохочення (гроші).Дуже важливо дослідити відносну цінність грошей у певному регіоні. Щоб Ваші працівники добре працювали, потрібно, щоб вони заробляли трохи більше, ніж на іншому підприємстві. Управління системами матеріальних стимулів праці є цілеспрямованою дією на умови, які спонукають працівників до трудової діяльності. Головне, щоб система матеріальних стимулів праці забезпечувала співвідношення у заробітній платі працівників відповідно кількості і якості виконуваної праці. 2. Моральне заохочення (визнання).Визнання заслуг людини нічого не коштує для керівника. Наприклад, на американських фірмах застосовується моральне заохочення у вигляді відзнак (кращий за фахом), вимпелів, значків тощо. Тобто, по суті, ті ж методи, що були у нас і віджили своє у зв'язку з тим, що часто нагороджували не того, хто насправді цього заслуговував. У одній американській парфумерній фірмі, де працює 4/5 жінок, на питання, чому вони тут працюють більшість відповіли: "Тому, що один раз на рік нас вітають". 3. Відгули (вільний час).На ряді західних фірм ведеться табель виходу на роботу, а паралельно — табель для заробітку вільного часу за сумлінне ставлення до роботи. 4. Частина прибутку.Надання можливості працівникам купляти акції підприємства та отримувати дивіденди, що дає можливість брати участь у розподілі прибутку. 5. Наявність перспективи.Кращі працівники фірми зазвичай змінюють місце праці тому, що вони не бачать перспективи.
|
||||||||
|