Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття 7.

Тема Інвестиційні ризики.

Мета – формування у студентів умінь та навичок здійснювати оцінку інвестиційних ризиків; визначати ефективність інвестиційних проектів з урахуванням ризиків; вимірювати вплив інвестиційних проектів на сукупний ризик фірми.

Форма проведення практичного заняття- виконання розрахункових вправ.

 

Приклади завдань для розв’язання:

Приклад 1.

Безпечна реальна норма відсотка становить 6% (rrF = 0,06), прогнозований темп інфляції — 30% річних (i = 0,3), реальна середньоринкова норма відсотка — 18% (rrM = 0,18), коефіцієнт систематичного ризику, що пов'язаний із даним видом інвестиційних проектів, β = 1,2.

Необхідно підрахувати номінальну норму відсотка, яка врахувала б ризик та інфляцію.

Розв’язання.

Номінальна норма відсотка розраховується за формулою:

 

r = rrF + i + irrF + β (rrM - rrF) + βi (rrM - rrF)

 

r = 0,06+0,3+0,3x0,06+1,2x(0,18-0,06) + 1,2x0,3x(0,18-0,06) = 0,378 + 0,144 = 0,5652,

 

тобто r = 56,52%.

 

Приклад 2.

Інвестор вклав 20 тис. грн. у банк під 20% річних на 5 років. Якою буде сума майбутньої вартості депозиту інвестора по закінченні терміну, якщо:

а) відсотки прості?

б) відсотки складні?

Розв’язання.

а) за умов простих відсотків майбутня вартість депозиту розраховується за формулою:

 

S=S0(1+rn) = 20x(1+0,2x5) = 40 тис. грн.

 

а) за умов складних відсотків майбутня вартість депозиту розраховується за формулою:

 

S=S0(1+r)n = 20x(1+0,2)5 = 49,766 тис. грн.

 

Приклад 3.

У підприємства є альтернатива вибору одного з двох інвестиційних проектів А і В, що взаємно вилучають один одного. Інвестиційні вкладення (It), грошові потоки надходжень (СFt) в t-й рік (у млн. грн.) та імовірність їх надходження (рt) наведені у таблицях 1 та 2.

 

Таблиця 1

Вихідні дані по проекту А

Рік (t) Інвестиційні вкладення (It) Грошові потоки надходжень (СFt) Імовірність надходжень (рt)
   
0,99
- 0,97
0,95
0,92
- 0,90

 

Таблиця 2

Вихідні дані по проекту В

Рік (t) Інвестиційні вкладення (It) Грошові потоки надходжень (СFt) Імовірність надходжень (рt)
   
0,99
- 0,95
- 0,92
0,88
0,87

 

Норма дисконту для обох проектів становить N% (r=0,1).

Вибрати найбільш ефективний проект, використовуючи метод чистої теперішньої вартості.

Розв’язання.

Чиста теперішня вартість проекту визначається за формулою

Підставляючи значення у формулу, отримаємо:

для проекту А:

для проекту В:

Оскільки NPVB>NPVA, слід вибрати проект В.

 


 

 

Приклад завдання для здійснення практичного модульного контролю




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 4. | ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.