Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ

 

Задача 1.

Для кожної з двох акцій А та В норма прибутку залежить від стану економіки. Експерти вказують на 5 можливих станів економіки та дають ймовірності щодо цих станів. Дані наведені в таблиці.

 

Стан економічного середовища Імовірність Норма прибутку акції, %
Значне піднесення 0,1
Незначне піднесення 0,3
Стагнація 0,2
Незначна рецесія 0,3 -5
Значна рецесія 0,1 -20 -5

 

Необхідно обчислити ризик для кожного з двох цінних паперів.

 

2. Функція корисності виду U(x) = 0,2x2 відображає наявність схильності до ризику.

Обчислити сподіваний виграш, детермінований еквівалент та надбавку за ризик для лотереї L (4; 0,5;12).

 

3. Фірма зважує доцільність реалізації двох інвестиційних проектів А і В. Чисті грошові потоки (СFt) в t-й рік (у млн. грн.) та імовірність їх надходження (рt) наведені у таблиці.

Рік (t) Проект А Проект В
  СFt рt СFt рt
- 2000   - 2000  
0,98 0,95
0,95 0,90
0,92 0,93
0,97 0,94

Тут від’ємні величини являють собою від’ємні доходи або інвестиційні видатки (затрати). Норма дисконту для обох проектів становить 10% (r=0,1). Вибрати інвестиційний проект, виходячи з його чистої теперішньої вартості.





Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 7. | Приклад еталонної відповіді на завдання практичного модульного контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.