Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Комплексу маркетингу «4Ps» та його значення в теорії маркетингу

Комплекс маркетингу в його канонічному вигляді («4P») включає 4 складових:

1) Продукт (Product) - це набір «виробів і послуг», які фірма пропонує цільовому ринку. Важливо, щоб продукт був цікавий, володів необхідними властивостями, які задовольняють інтерес покупця. Чим продукт може бути корисний? Чи справді він потрібен аудиторії? Як можна його покращити, щоб зріс попит?

2) Ціна (Price) - грошова сума, яку споживачі повинні сплатити для одержання товару. Яка реальна і ринкова вартість продукту? Чи буду продукти реалізовуватися, використовуючи націнки або знижки, якій ціновій політиці надається перевага? Сюди ж відносяться розробка дисконтних карт, можливість проведення розпродажів і т.п.

3) Дистрибуція (Place) - різноманітна діяльність, завдяки якій товар стає доступним для цільових споживачів. Де покупець буде зустрічатися з продуктом? Яка географія бізнесу? Які канали збуту використовуються? Всі питання логістики, місцерозташування, дистрибуції відносяться до даного пункту.

4) Просування (Promotion) - різноманітна діяльність фірми по розповсюдженню відомостей про переваги свого товару і переконанню цільових споживачів купувати його. Яким чином покупець дізнається про те, що продукт існує? Чи будуть активно використовувати інструменти маркетингу та піар, представлятися товар на виставках, рекламуватися, поширюватися пробна продукція і т.п.? Що зробиться для того, щоб продажі, в умовах попередніх трьох пунктів, пройшли на «ура»?




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність маркетингу та виникнення комплексу маркетингу | Еволюція концепції «4Ps»; концепція «5Ps»; концепції «7Ps», «8Ps» та інші «Ps»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.