МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Еволюція концепції «4Ps»; концепція «5Ps»; концепції «7Ps», «8Ps» та інші «Ps»Комплекс маркетингу «5p» (також відомий як маркетинг «5p») - це розширена версія класичної моделі На відміну від класичної версії, в розширеній концепції маркетингу «5p» також приділяється увага впливу персоналу. Це - персонал або люди (англ. - people) - і є той самий «п'ятий елемент» або п'яте «пі». Автори теорії «5p» справедливо вважають, що люди в бізнесі також надають певний вплив на кінцевий результат. У деяких випадках людський фактор робить не просто важливе, а вирішальне значення. Останнім часом стала популярною концепція «7p» маркетингу. На відміну від класичної концепції «4p», в ній також розглядаються: персонал, процес і підтвердження (англ. people, process, physical evidence). П'яте з «7p» маркетингу - це people (англ. - люди) або персонал. Важливість даного «Пи» пояснюється наступними твердженнями: 1. Контакт з персоналом формує враження про компанію та її продукцію, а, отже, впливає на задоволеність (чи незадоволеність) споживачів. 2. Весь персонал, який буде контактувати з клієнтами повинен пройти відповідну підготовку. 3. Крім цього, персонал повинен відповідати очікуванням клієнтам і корпоративній культурі компанії. 4. Багато клієнтів не розділяють компанію та її співробітників, які їх обслуговують (іншими словами, дуже важливий особистий контакт; саме цим, зокрема, пояснюється те, що часом співробітники при переході в іншу компанію відводять за собою частину клієнтів: їм комфортно працювати з цими людьми, а компанія значення може і не мати зовсім!). 5. Якість післяпродажного обслуговування може стати конкурентною перевагою. Для частини клієнтів якість обслуговування може бути важливішою, ніж рівень цін. Шосте і сьоме «пі» з «7p» маркетингу - процес і фізичне підтвердження - найбільш широко розвинені в сферах обслуговування. Розповсюджено в сфері B2B. Шосте «пі» маркетингу - процес (в даному випадку використовується як обслуговування) - дозволяє залучити нових клієнтів. З іншого боку, якщо якість обслуговування низького рівня, то результат може бути прямо протилежним. Останнє, завершальне «пі» з «7p» маркетингу - це physical evidence (англ. фізичне свідоцтво). Для більшої краси - і максимальної літерної відповідності з англійським варіантом – на українську мову його цілком можна перекласти і як «підтвердження» - саме про це і йдеться. Що мається на увазі? Сервіс (обслуговування) відноситься до розряду невловимих речей. Тому в даному випадку і потрібні якісь підтвердження, такі як: відгуки клієнтів, рекомендації, сертифікати. Введення нових елементів в комплекс маркетингу зазвичай обґрунтовується критикою канонічної формули «4P». В основному концепцію «4Р» критикують за те, що вона орієнтована на мікрорівень і зачіпає лише продавця. При цьому для розширення списку «P» зазвичай використовуються: · упаковка (PACKAGE); · купівля (PURCHASE) - являє собою не тільки передумови до здійснення покупки, але також і наслідки прийняття такого рішення; · персонал (PERSONNEL); · навколишнє середовище (PHYSICAL PREMISES / SURROUND) - умови, створювані продавцем з метою більш ефективної реалізації свого товару; · прибуток (PROFIT) - капітал, отриманий у вигляді доходу щодо вкладених коштів; · зв'язки з громадськістю (PR, PUBLICITY) - створює позитивну репутацію продукту та організації в цілому. Ще виділяють - Модель 5P + Image.
|
||||||||
|