Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Еволюція концепції «4Ps»; концепція «5Ps»; концепції «7Ps», «8Ps» та інші «Ps»

Комплекс маркетингу «5p» (також відомий як маркетинг «5p») - це розширена версія класичної моделі На відміну від класичної версії, в розширеній концепції маркетингу «5p» також приділяється увага впливу персоналу. Це - персонал або люди (англ. - people) - і є той самий «п'ятий елемент» або п'яте «пі». Автори теорії «5p» справедливо вважають, що люди в бізнесі також надають певний вплив на кінцевий результат. У деяких випадках людський фактор робить не просто важливе, а вирішальне значення.

Останнім часом стала популярною концепція «7p» маркетингу. На відміну від класичної концепції «4p», в ній також розглядаються: персонал, процес і підтвердження (англ. people, process, physical evidence).

П'яте з «7p» маркетингу - це people (англ. - люди) або персонал. Важливість даного «Пи» пояснюється наступними твердженнями:

1. Контакт з персоналом формує враження про компанію та її продукцію, а, отже, впливає на задоволеність (чи незадоволеність) споживачів.

2. Весь персонал, який буде контактувати з клієнтами повинен пройти відповідну підготовку.

3. Крім цього, персонал повинен відповідати очікуванням клієнтам і корпоративній культурі компанії.

4. Багато клієнтів не розділяють компанію та її співробітників, які їх обслуговують (іншими словами, дуже важливий особистий контакт; саме цим, зокрема, пояснюється те, що часом співробітники при переході в іншу компанію відводять за собою частину клієнтів: їм комфортно працювати з цими людьми, а компанія значення може і не мати зовсім!).

5. Якість післяпродажного обслуговування може стати конкурентною перевагою. Для частини клієнтів якість обслуговування може бути важливішою, ніж рівень цін.

Шосте і сьоме «пі» з «7p» маркетингу - процес і фізичне підтвердження - найбільш широко розвинені в сферах обслуговування. Розповсюджено в сфері B2B.

Шосте «пі» маркетингу - процес (в даному випадку використовується як обслуговування) - дозволяє залучити нових клієнтів. З іншого боку, якщо якість обслуговування низького рівня, то результат може бути прямо протилежним.

Останнє, завершальне «пі» з «7p» маркетингу - це physical evidence (англ. фізичне свідоцтво). Для більшої краси - і максимальної літерної відповідності з англійським варіантом – на українську мову його цілком можна перекласти і як «підтвердження» - саме про це і йдеться. Що мається на увазі? Сервіс (обслуговування) відноситься до розряду невловимих речей. Тому в даному випадку і потрібні якісь підтвердження, такі як: відгуки клієнтів, рекомендації, сертифікати.

Введення нових елементів в комплекс маркетингу зазвичай обґрунтовується критикою канонічної формули «4P». В основному концепцію «4Р» критикують за те, що вона орієнтована на мікрорівень і зачіпає лише продавця. При цьому для розширення списку «P» зазвичай використовуються:

· упаковка (PACKAGE);

· купівля (PURCHASE) - являє собою не тільки передумови до здійснення покупки, але також і наслідки прийняття такого рішення;

· персонал (PERSONNEL);

· навколишнє середовище (PHYSICAL PREMISES / SURROUND) - умови, створювані продавцем з метою більш ефективної реалізації свого товару;

· прибуток (PROFIT) - капітал, отриманий у вигляді доходу щодо вкладених коштів;

· зв'язки з громадськістю (PR, PUBLICITY) - створює позитивну репутацію продукту та організації в цілому.

Ще виділяють - Модель 5P + Image.




Переглядів: 2373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комплексу маркетингу «4Ps» та його значення в теорії маркетингу | Нові «літерні» концепції комплексу маркетингу: концепція «4Сs»; концепція «4Аs» та інші

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.