Нові «літерні» концепції комплексу маркетингу: концепція «4Сs»; концепція «4Аs» та інші
Порівняльна таблиця основних моделей комплексу маркетингу
Модель
| Англійське розшифрування
| Українське розшифрування
| Примітка
| 4P
| Product, Price, Place, Promotion
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування
| Джері Маккарті (Jerry McCarthy), 1964
| 4P+1S
| Product, Price, Place, Promotion, Service
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, обслуговування
|
| 5P
| Product, Price, Place, Promotion, Personnel
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, персонал
|
| Product, Price, Place, Promotion, Package
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, упаковка
|
| Product, Price, Place, Promotion, Publicity
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, зв’язки з громадськістю
|
| 5P+1S
| Product, Price, Place, Promotion, Personnel, Service
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, персонал, обслугоування
|
| 6P
| Product, Price, Place, Promotion, Personnel, Publicity
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, персонал, зв’язки з громадськістю
|
| 7P
| Product, Price, Place, Promotion, People, Process, Physical Evidence
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування , люди, процес, фізичний атрибут
| Б.Бумс та Дж.Бітнер (Bitner, J. and Booms, B.), 1981
| 10P
| Product, Price, Place, Promotion, People, Personnel, Package, Purchase, Probe, Public Relations
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування , люди, персонал, покупка, апробація, зв’язки з громадськістю
|
| 12P
| Product, Price, Place, Promotion, PR, People, Personnel, Process, Package, Purchase, Physical Premises, Profit
| Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, зв’язки з громадськістю, люди, персонал, процес, упаковка, покупка, навколишнє середовище, прибуток
|
| 4C
| Customer needs and wants, Cost to the customer, Communication, Convenience
| Нестачі та потреби покупця, витрати покупця, інформаційний обмін, зручність
| Боб Лотеборн (Bob Lauterborn), 1990
| 4A
| Acceptability, Affordability, Availability, Awareness
| Прийнятність, можливість придбання, наявність, обізнаність
| | 4E
| Еthics, Еsthetics, Еmotions, Еternities
| Етика, естетика, емоції, відданість
| Гуманістична модель маркетингу
| SIVA
| Solution, Information, Value, Access
| Рішення, інформація, цінність, доступ
| Ч.Дев та Д.Шульц (Chekitan S.Dev и Don E. Schultz), 2005
| 2P+2C+3S
| Personalisation, Privacy, Customer Service, Community, Site, Security, Sales Promotion
| Персоналізація, приватність, обслуговування клієнтів, співтовариство, сайт, безпека, стимулювання продаж
| Комплекс електронного маркетингу (e-marketing), Otilia Otlacan, 2005
|
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|