Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нові «літерні» концепції комплексу маркетингу: концепція «4Сs»; концепція «4Аs» та інші

Порівняльна таблиця основних моделей комплексу маркетингу

Модель Англійське розшифрування Українське розшифрування Примітка
4P Product, Price, Place, Promotion Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування Джері Маккарті (Jerry McCarthy), 1964
4P+1S Product, Price, Place, Promotion, Service Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, обслуговування  
5P Product, Price, Place, Promotion, Personnel Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, персонал  
Product, Price, Place, Promotion, Package Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, упаковка  
Product, Price, Place, Promotion, Publicity Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, зв’язки з громадськістю  
5P+1S Product, Price, Place, Promotion, Personnel, Service Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, персонал, обслугоування  
6P Product, Price, Place, Promotion, Personnel, Publicity Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, персонал, зв’язки з громадськістю  
7P Product, Price, Place, Promotion, People, Process, Physical Evidence Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування , люди, процес, фізичний атрибут Б.Бумс та Дж.Бітнер (Bitner, J. and Booms, B.), 1981
10P Product, Price, Place, Promotion, People, Personnel, Package, Purchase, Probe, Public Relations Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування , люди, персонал, покупка, апробація, зв’язки з громадськістю  
12P Product, Price, Place, Promotion, PR, People, Personnel, Process, Package, Purchase, Physical Premises, Profit Продукт, ціна, дистрибуція/місце, просування, зв’язки з громадськістю, люди, персонал, процес, упаковка, покупка, навколишнє середовище, прибуток  
4C Customer needs and wants, Cost to the customer, Communication, Convenience Нестачі та потреби покупця, витрати покупця, інформаційний обмін, зручність Боб Лотеборн (Bob Lauterborn), 1990
4A Acceptability, Affordability, Availability, Awareness Прийнятність, можливість придбання, наявність, обізнаність  
4E Еthics, Еsthetics, Еmotions, Еternities Етика, естетика, емоції, відданість Гуманістична модель маркетингу
SIVA Solution, Information, Value, Access Рішення, інформація, цінність, доступ Ч.Дев та Д.Шульц (Chekitan S.Dev и Don E. Schultz), 2005
2P+2C+3S Personalisation, Privacy, Customer Service, Community, Site, Security, Sales Promotion Персоналізація, приватність, обслуговування клієнтів, співтовариство, сайт, безпека, стимулювання продаж Комплекс електронного маркетингу (e-marketing), Otilia Otlacan, 2005



Переглядів: 1432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Еволюція концепції «4Ps»; концепція «5Ps»; концепції «7Ps», «8Ps» та інші «Ps» | Загальні принципи дієтичного харчування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.