Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Що ж відбувається в цей момент із дитиною?

А в неї формується певна програма.

Спочатку передбачається, що навколишній світ зробив їй боляче. Був виділений винуватий об'єкт. Таким чином, дитина стала жертвою.

Наступним кроком дитина була навчена займати позицію ката-тирана, тобто робити боляче іншим і одержувати від цього заспокоєння або задоволення. І ця схема повторюється знову й знову, у різних ситуаціях.

Ось так із самого дитинства ми приймаємо правила гри, у яку продовжуємо грати протягом всього життя, не замислюючись про наслідки. Але вся біда в тому, що ми перестали сприймати сам процес життя як гру. І тому ми вже не граємо — грають нами!

Втім, ми прагнемо стати хазяями багатьох речей, але зовсім забули, що в нашому розпорядженні величезне господарство, яким займається хто завгодно, але тільки не ми. Уявіть, що у ваш дім приходять люди, які роблять, говорять що хочуть. Сподобається вам це? Але ж ми з собою саме так і поводимося. Ми дозволяємо, кому завгодно розпоряджатися нашим життям. Всі, кому не лінь, займаються нами, але тільки не ми. Політики, знайомі, лікарі, священики... Хто завгодно робить, що завгодно в нашому господарстві, тому що хазяїна там немає. А потрібно всього-на-всього стати хазяїном свого життя, стати хазяїном свого господарства. І тоді все відразу встане на свої місця. І нікого не потрібно буде обвинувачувати. Ще Вольтер говорив: «Давайте будемо обробляти свої сади». Як же ми їх обробляємо? Для з’ясування цього розглянемо основні моделі поводження людини, які характерні багатьом з нас - «Жертву» (вона характерна більшості з нас) і «Хазяїна». Для чого? Щоб розібратися у своєму житті й постаратися зробити його більш цікавим й щасливим.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняльна характеристика судинних змін у хворих на ГХ з супутнім ожирінням з різними типами добового профілю АТ | Локус контролю – теоретична модель двох сценаріїв поведінки людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.