Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що ж відбувається в цей момент із дитиною?

А в неї формується певна програма.

Спочатку передбачається, що навколишній світ зробив їй боляче. Був виділений винуватий об'єкт. Таким чином, дитина стала жертвою.

Наступним кроком дитина була навчена займати позицію ката-тирана, тобто робити боляче іншим і одержувати від цього заспокоєння або задоволення. І ця схема повторюється знову й знову, у різних ситуаціях.

Ось так із самого дитинства ми приймаємо правила гри, у яку продовжуємо грати протягом всього життя, не замислюючись про наслідки. Але вся біда в тому, що ми перестали сприймати сам процес життя як гру. І тому ми вже не граємо — грають нами!

Втім, ми прагнемо стати хазяями багатьох речей, але зовсім забули, що в нашому розпорядженні величезне господарство, яким займається хто завгодно, але тільки не ми. Уявіть, що у ваш дім приходять люди, які роблять, говорять що хочуть. Сподобається вам це? Але ж ми з собою саме так і поводимося. Ми дозволяємо, кому завгодно розпоряджатися нашим життям. Всі, кому не лінь, займаються нами, але тільки не ми. Політики, знайомі, лікарі, священики... Хто завгодно робить, що завгодно в нашому господарстві, тому що хазяїна там немає. А потрібно всього-на-всього стати хазяїном свого життя, стати хазяїном свого господарства. І тоді все відразу встане на свої місця. І нікого не потрібно буде обвинувачувати. Ще Вольтер говорив: «Давайте будемо обробляти свої сади». Як же ми їх обробляємо? Для з’ясування цього розглянемо основні моделі поводження людини, які характерні багатьом з нас - «Жертву» (вона характерна більшості з нас) і «Хазяїна». Для чого? Щоб розібратися у своєму житті й постаратися зробити його більш цікавим й щасливим.




Переглядів: 332

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняльна характеристика судинних змін у хворих на ГХ з супутнім ожирінням з різними типами добового профілю АТ | Локус контролю – теоретична модель двох сценаріїв поведінки людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.