МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
К И Ї В 2014ДЕРЖАВНА ПЕНІТЕНЦІАРНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ІНСТИТУТ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ
КАФЕДРА ЗАГАЛЬНО-ЮРИДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН А.В. Зубко
Трудове право Навчально-методичний комплекс
ДЕРЖАВНА ПЕНІТЕНЦІАРНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ІНСТИТУТ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ
КАФЕДРА ЗАГАЛЬНО-ЮРИДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН А.В. Зубко
Трудове право Навчально-методичний комплекс
К И Ї В 2014 УДК........... ББК ............. С....
Рекомендовано до друку методичною радою Інституту (протокол № __ від „ ” _______ 2014 р.)
Зубко А.В. Трудове право: Навчально-методичний комплекс. – К.: Інститут кримінально-виконавчої служби, 2014. – 1_ с.
Рецензенти: __.__. ___________,доктор юридичних наук, професор __.__. ____________,кандидат юридичних наук, доцент
Відомості про автора: Зубко А.В.–викладач кафедри загально-юридичних дисциплін Інституту кримінально-виконавчої служби. © А.В.Зубко, 2014 © Інститут кримінально-виконавчої служби, 2014 ЗМІСТ
ВСТУП ..........................................................................................................................................5 ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН..............................................................................................................6 ПРОГРАМА КУРСУ...................................................................................................................7 ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ...............................................13 СИТУАТИВНІ (ПРАКТИЧНІ) ЗАВДАННЯ........................................................................21 ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ..............................................................................................................25 ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ЗАЛІКУ...........................................................................................29 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................................33 ВСТУП Навчально-методичний комплекс складено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Трудове право» з врахуванням кількості годин відведених на семінарські та практичні заняття. Вони містять загальні методичні вказівки, плани семінарських занять, контрольні запитання, а також перелік рекомендованої літератури. Метою проведення семінарських та практичних занять є перевірка засвоєння студентами матеріалу з навчальної дисципліни «Трудове право України», вміння аналізувати законодавчі акти та спеціальну літературу, формулювати і обґрунтовувати свої висновки щодо проблемних питань, а також застосовувати набуті теоретичні знання під час вирішення практичних завдань. Для підготовки до семінарського або практичного заняття студентові пропонується тема, план заняття із контрольними запитаннями, а також рекомендована література. Окрім рекомендованої літератури можна використати інші доступні джерела. Приступаючи до підготовки до кожного заняття необхідно: ü ознайомитись з відповідною темою та планом заняття; ü опрацювати відповідну тему, розділ підручника, навчального посібника чи конспекти лекцій; ü опрацювати іншу рекомендовану літературу; ü на основі засвоєного матеріалу опрацювати контрольні запитання з метою самоперевірки. Виступаючи на занятті студент повинен аргументовано відповідати на основні питання теми, продемонструвати вміння самостійно аналізувати матеріал, чітко і лаконічно висловлювати свої думки, не відхиляючись від теми семінарського заняття. Механічне цитування підручника чи навчального посібника не допускається, а також і плагіат за допомого мережі Інтернет. Відповіді на питання плану повинні бути повними, обґрунтованими, з аналізом не лише можливих порушень чинного законодавства, а й визначенням наслідків таких порушень. У випадку виявлення явних колізій законодавства чи неоднозначного тлумачення авторами теоретичних питань, рекомендується проведення дискусії.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|