МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||
Усна і письмова нумерація чисел 101 – 1000.Концентр «Тисяча» у програмі з математики вивчається у 3-му класі у такій послідовності: 1. Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000. · Ознайомлення з новою лічильною одиницею – сотнею. · Лічба сотнями. · Утворення чисел у межах 1000. · Поняття «трицифрове число» і «одиниця третього розряду». · Називання чисел у прямому і зворотньому порядку в межах 1000. · Читання трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел. · Помісцеве значення цифри в запису чисел. · Значення нуля у запису чисел. · Десятковий склад чисел. · Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки. · Порівняння чисел. · Обчислення, які виконуються на основі знання нумерації (300+50, 350-50, 350-300, 400+1). 2. Додавання і віднімання в межах 1000. · Усне додавання і віднімання чисел без переходу через розрядну одиницю. · Усне додавання і віднімання чисел з переходом через розрядну одиницю. · Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. · Зв'язок дії «додавання» і «віднімання». · Перевірка дії «додавання» і «віднімання». 3. Табличне множення і ділення. 4. Позатабличне множення і ділення.
Знанння з нумерації чисел в межах 1000 закріплюються і систематизуються при вивченні теми «Міри довжини і маси».
|
|||||||||||||||||||||||||
|