МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Документи та інші носії інформаціїУ процесі комунікації важливе місце належить документам, які є носіями інформації. Під документами розуміють спеціально створені предмети для передачі та збереження інформації. Документи класифікуються за рядом ознак. за формою документи поділяються на письмові (рукописні, машинописні, друковані), іконографічні (кіно-, відео- і фотодокументи), фонетичні (магнітні записи); за статусомдокументи можуть бути офіційними (видані органами влади, закладами) й неофіційними (анкети, заяви, скарги); за джерелом інформаціїрозрізняють первинні та вторинні документи; за ступенем персоніфікаціїдокументи можуть бути особовими (автобіографії, характеристики, заяви) й безособовими (звіти, протоколи зборів). Процес, пов'язаний із складанням документів і їхнім зберіганням називають діловодством. У його функції входить розгляд і облік документів, контроль виконання, транспортування, вдосконалення документообігу. Виділяють такі системи діловодства: централізовану, при якій вся документація скеровується в один центр організації (канцелярію); децентралізовану, при якій документи надходять за призначенням у відділи, підрозділи тощо; змішану. В організаціях є спеціальні служби, які призначені для роботи з документацією (архів, канцелярія-довідкове бюро). До інших носіїв інформації відносять електронну пошту, радіо, телебачення, персональні комп'ютери тощо. У комунікаціях необхідне постійне їхнє вдосконалення, яке полягає у створенні умов для ефективного розвитку міжособової та організаційної їх складових.
Резюме • Комунікація - це обмін інформацією, її змістом між двома і більше працівниками. • Комунікації виникають між організацією і зовнішнім середовищем, між підрозділами та працівниками організації. • Базою комунікацій є ефективне інформаційне забезпечення. Під інформацією розуміють сукупність повідомлень про конкретні явища; події, виробничо-господарську діяльність. За повнотою охоплення інформація може бути повною, частковою, надлишковою; за періодом дії - разова, періодична, довгострокова; за рівнем достовірності - достовірна і недостовірна і т.д. • Сприйняття інформації доповідача залежить від постановки його мови, зовнішнього вигляду, вікуй посади, поведінки, жестів тощо. • Зв'язок між каналами сприйняття й передачі інформації називається трансакціями. • У процесі комунікації важливе місце належить документам, які є носіями інформації. • За формою їх поділяють на письмові, іконографічні, фонетичні; за їх статусом - на • Офіційні й неофіційні; за джерелом - первинні та вторинні і т. д.
|
||||||||
|