Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Документи та інші носії інформації

У процесі комунікації важливе місце належить документам, які є носіями інформації. Під документами розуміють спеціально створені предмети для передачі та збереження інформації. Документи класифікуються за рядом ознак.

за формою документи поділяються на письмові (рукописні, машинописні, друковані), іконографічні (кіно-, відео- і фотодокументи), фонетичні (магнітні записи);

за статусомдокументи можуть бути офіційними (видані органами влади,

закладами) й неофіційними (анкети, заяви, скарги);

за джерелом інформаціїрозрізняють первинні та вторинні документи;

за ступенем персоніфікаціїдокументи можуть бути особовими (автобіографії,

характеристики, заяви) й безособовими (звіти, протоколи зборів). Процес, пов'язаний із складанням документів і їхнім зберіганням називають діловодством. У його функції входить розгляд і облік документів, контроль виконання, транспортування, вдосконалення документообігу.

Виділяють такі системи діловодства: централізовану, при якій вся документація скеровується в один центр організації (канцелярію); децентралізовану, при якій документи надходять за призначенням у відділи, підрозділи тощо; змішану. В організаціях є спеціальні служби, які призначені для роботи з документацією (архів, канцелярія-довідкове бюро). До інших носіїв інформації відносять електронну пошту, радіо, телебачення, персональні комп'ютери тощо.

У комунікаціях необхідне постійне їхнє вдосконалення, яке полягає у створенні умов для ефективного розвитку міжособової та організаційної їх складових.

 

Резюме

Комунікація - це обмін інформацією, її змістом між двома і більше працівниками.

Комунікації виникають між організацією і зовнішнім середовищем, між підрозділами та працівниками організації.

Базою комунікацій є ефективне інформаційне забезпечення. Під інформацією розумі­ють сукупність повідомлень про конкретні явища; події, виробничо-господарську діяльність. За повнотою охоплення інформація може бути повною, частковою, надлишковою; за періодом дії - разова, періодична, довгострокова; за рівнем достовірності - достовірна і недостовірна і т.д.

Сприйняття інформації доповідача залежить від постановки його мови, зовнішнього вигляду, вікуй посади, поведінки, жестів тощо.

Зв'язок між каналами сприйняття й передачі інформації називається трансакціями.

У процесі комунікації важливе місце належить документам, які є носіями інформації.

За формою їх поділяють на письмові, іконографічні, фонетичні; за їх статусом - на

Офіційні й неофіційні; за джерелом - первинні та вторинні і т. д.

 




Переглядів: 1327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поради щодо усного виступу | Основна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.