МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОсновнаМатеріали до лекції на тему: «Позитивне мислення – важливий чинник життєтворчості особистості» План лекції Вступ Необхідність формування позитивного мислення Сутність позитивного мислення Здобутки позитивного мислення Причини, що перешкоджають реалізації позитивного мислення Витоки позитивного мислення Основні положення філософії позитивного мислення Практична реалізація позитивного мислення Основні поняття теми Творчість, риси творчості, мета життя людини, пошукова активність, навчена безпорадність, позитивне мислення, психічна саморегуляція. Семінарське заняття 1. Позитивне мислення – важливий чинник життєтворчості особистості План 1. Стан з розвитком творчості особистості в освітніх інститутах. 2. Необхідність формування позитивного мислення в суб’єктів навчально-виховного процесу. 3. Сутність позитивного мислення. 4. Здобутки позитивного мислення як важливого чинника життєтворчості. 5. Причини, що перешкоджають практичній реалізації позитивного мислення в житті сучасної людини. 6. Витоки позитивного мислення 7. Основні положення філософії позитивного мислення. 8. Рекомендації щодо реалізації позитивного мислення в освітніх інститутах. Питання 1. Сутність та складові творчості 2. Вчені та педагоги стосовно творчого потенціалу особистості. 3. Стан з розвитком творчості особистості в освітніх інститутах. 4. Навчена безпорадність, як основна причина як основна причина формування життєтворчості учнів. 5. Негативний вплив на життєтворчість особистості: менталітету нації, засобів масової інформації. 6. Необхідність формування позитивного мислення в суб’єктів навчально-виховного процесу. 7. Сутність позитивного мислення. 8. Характеристика неадекватної (невротичної) поведінки сучасної поведінки. 9. Психічна саморегуляція як головне уміння людини адаптуватися до життя та діяти адекватно обставинам, досягаючи щастя. 10. Здобутки позитивного мислення як важливого чинника життєтворчості та використання їх в педагогічній діяльності. 11. Причини, що перешкоджають практичній реалізації позитивного мислення в житті сучасної людини. 12. Основні положення філософії позитивного мислення. 13.Рекомендації щодо реалізації позитивного мислення в освітніх інститутах.
Література Основна
|
||||||||
|