МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Здобутки позитивного мисленняОволодіння позитивним мисленням допоможе кожному (в тому числі педагогам, учням) реалізувати свій потенціал, а також буде сприяти: • збільшенню віри в свої сили, впевненості; • реалізації свого творчого потенціалу; • досягненню успіху в будь-якій справі; • адекватному відношенню до професійних змін; • формуванню оптимізму, навичок управління емоційним станом; • повноцінній реалізація потенцій особистості в професійній діяльності, а в разі потреби оволодінні новою професією; • здоровому способу життя тощо. Крім того достоїнством позитивного мислення, як інструменту, що допомагає людині в її життєтворчості є те, що воно інваріантне. Воно може застосовуватися будь-якою людиною (незалежно від віку, соціального статусу тощо) в будь-яких сферах її життя та в будь-яких критичних ситуаціях Враховуючи важливість способу мислення для людини, зробимо деякі висновки, які стосуються людей з негативним і позитивним мисленням. Люди з негативним мисленням: нереалістично спотворюють дійсність, односторонньо сприймають її, роблячи акцент на негативне; відрізняються неприпустимими узагальненнями: якщо щось не ладиться, то це буде завжди; у своїх розрахунках виходять із незмінності конкретної ситуації; викликають в себе негативні емоції, такі як роздратування, почуття провини, страху, стрес і депресії; часто перебувають у поганому настрої; рідко досягають успіхів і бувають щасливими. Позитивне мислення, навпаки, реалістичне й бачить як позитивну, так і негативну сторони речей і подій. При цьому люди з позитивними установками й напрямками думок - позитивісти: • сприймають себе з усіма своїми гідностями й недоліками; • виявляють здоровішу самовпевненість; • радіють навіть малим успіхам і здатні одержувати від них задоволення; • бачать сенс свого життя; • спокійно сприймають справедливо висловлену критику; • намагаються вийти із заплутаної ситуації щонайкраще; • радіють похвалі й визнанню й можуть їх прийняти; • не відчувають страху перед майбутнім, оскільки цілком довіряють власним здатностям; • довіряють іншим людям і прислухаються до них думці, навіть якщо вона розходиться із власної; • вони успішні, радісні, щасливі. Таким чином, позитивне мислення є досить ефективним інструментом для досягнення людиною щастя, здоров'я, успіху й, тому кожний з нас повинен їм володіти, при цьому чітко розуміючи, що для цього будуть потрібні дії й наполегливість. Причини, що перешкоджають реалізації позитивного мисленню
|
||||||||
|