МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стадії процесу керівництва колективомТема 9. Керівництво та лідерство в організації План 9.1. Суть процесу керівництва та лідерства. 9.2. Стилі керівництва та типи менеджерів. 9.3. Шляхи вдосконалення керівництва колективом. Суть процесу керівництва та лідерства Центральною фігурою в менеджменті будь-якої організації є менеджер-керівник, який керує нею або окремим її підрозділом. Процес керівництва є неодмінною умовою функціонування організації. Керівництво — це цілеспрямований вплив осіб, наділених функціями й компетенцією керівників, на колективи, тобто взаємодія керівників і виконавців. Керівництво — не лише необхідний, але й основний елемент процесу • управління. Зміст процесу керівництва розкривається через його функції: • планування, • організацію, • контроль, • мотивацію й • виховання. Перші чотири розкривають зміст процесу керівництва в системі "керівник — виробництво", а остання — одну з важливих сторін керівництва — формування особистості у сфері трудової діяльності. Цікавим є розподіл затрат робочого часу лінійними керівниками різних рівнів управління на основні функції керівництва. Витрати часу на розробку різних планів зменшуються в міру зниження рівня управління. Функція організації вимагає порівняно однакової уваги з боку керівників усіх рівнів управління. Основне навантажений щодо реалізації функції контролю припадає на вищу та середню ланку управління. Реалізація функції стимулювання здійснюється на низових рівнях, рівнозначно як і функції виховання.
Стадії процесу керівництва колективом o визначення цілей, які повинні бути досягнуті за певний відрізок часу; o інформування колективу про завдання, методи їхнього виконання, ресурси тощо; o проведення аналітичної роботи з метою вивчення резервів підвищення ефективності трудової діяльності колективу. ♦ Таким чином, враховуючи зміст основних стадій керівництва, можна сказати, що керівництво — це процес неперервного обміну інформацією між його суб'єктом та об'єктом із метою впливу один на одного, тобто це "робота з людьми". * Лідерство - це здатність індивіда впливати на інших людей з метою досягнення деяких цілей.
|
||||||||
|