МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Якості, якими повинен володіти керівникділові (компетентність, економічне мислення, знання основ науки управління); організаторські (контактність, психологічний такт, емоційно-вольова стриманість ), особисті (енергійність, ініціативність, вимогливість, рішучість, оптимізм); морально-політичні (відданість інтересам держави, трудовому колективу, інтелігентність, широке коло захоплень). Важливими характеристиками керівника-лідера с його висока інтелектуальна та емоційно-вольова стресостійкість. Інтелектуальна стрксостійкість означає бажання керівника набувати нових знань, прагнути до них. Емоційно-вольова стресостійкість характеризує здатність особи приймати компетентні рішення в умовах нестачі інформації, дефіциту часу, ділових протиріч і власних конфліктів. Перераховані властивості створюють авторитет керівника, його модель, приклад якої може бути наступним: • уміння організовувати діяльність колективу з дотриманням вимог господарського, адміністративного й трудового права; • націлювати колектив на все нове, прогресивне; • користуватися наділеною владою в керівництві колективом таким чином, щоб • контролювати свої вчинки й володіти власними емоціями; • намагатися бути справедливим і доброзичливим; • чітко виконувати обіцянки, дані колективу чи окремим працівникам. Отже, в основі керівництва лежать такі категорії менеджменту, як лідерство, вплив та влада. Лідерство— це здатність впливати на окремих працівників та їхні групи з метою зосередження зусиль на досягненні цілей організації. Вплив — це будь-яка поведінка одного індивіда, яка вносить зміни в поведінку іншого індивіда Влада — це можливість впливати на поведінку інших людей згідно з певними повноваженнями.
|
||||||||
|