Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 10

Форма самостійної роботи студента Виконання домашніх практичних завдань.
Вид заняття Робота в малих творчих групах (виконання завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів)
Тема заняття Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи
Завдання та план заняття Розв'язання ситуаційних завдань за темою в малих творчих групах та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів. По ситуаційним завданням визначити: перелік документів, необхідних для відповіді на поставлене запитання, скласти у разі необхідності клопотання про додаткове надання матеріалів за встановленою формою, з урахуванням того, що на заявлене клопотання не були надані необхідні документи, скласти повідомлення про неможливість надати висновок
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Практичне застосування знань щодо: порядку планування процесу судово-бухгалтерської експертизи та специфіки проведення експертизи на стадії досудового слідства, засвоєння особливостей організації проведення судово-бухгалтерської експертизи у суді; проведення експертизи на стадії досудового розслідування фахівцями, що не працюють в державній експертній установі – при вирішенні типових ситуаційних завдань
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів – 5 (студент отримує, коли дав вичерпну, обґрунтовану відповідь, якісно зробив презентацію практичного завдання, відповів на усі поставлені запитання вичерпно та ґрунтовно)
Тема заняття Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання Зміст практичного заняття  
Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи 1. Попереднє вивчення експертом-бухгалтером матеріалів справи, поданої на дослідження. 2. Планування процесу судово-бухгалтерської експертизи. 3. Провадження експертизи в судово-експертній установі та судовому засіданні. 4. Показання експерта-бухгалтера при досудовому розслідуванні та судовому розгляді справи. 5. Специфіка проведення експертизи на стадії досудового розслідування фахівцями, що не працюють в державній експертній установі. 1. Вирішення ситуаційних завдань за темою в творчих малих групах та їх презентація за допомогою технічних засобів і програмного продукту Power Point. Приклад типових ситуаційних завдань для малих груп представлений у п. 6.1.2.1 «Робочої навчальної програми», решта завдань надається викладачем.

Студенти діляться на малі творчі групи і готують ситуаційні завдання та надають викладачу на перевірку у письмовому вигляді, презентацію проводять на практичному занятті за допомогою технічних засобів і програмного продукту Power Point. Після колективного розгляду, обговорення та вирішення типових задач студентам потрібно самостійно вирішити задачу надану іншою малою групою. Таким чином, студенти зможуть не лише закріпити знання з теорії судово-бухгалтерської експертизи, але й застосувати на практиці знання з бухгалтерського обліку та правознавства.




Переглядів: 312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 9 | Заняття № 11

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.