Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 11

Форма самостійної роботи студента Моделювання ситуації щодо дослідження операцій із проведення судово-бухгалтерської експертизи
Вид заняття Дискусія з елементами аналізу. Письмове бліц-опитування.
Тема заняття Методика експертного дослідження основних фінансово-господарських операцій підприємства
Завдання та план заняття Усне опитування студентів в контексті дискусії з елементами аналізу; письмове бліц-опитування студентів. Вивчити: експертне дослідження операцій з коштами та за розрахунками. З’ясувати: механізм розкрадання грошових коштів шляхом їх часткового або повного не оприбуткування в касі підприємства; особливості встановлення фактів та експертне дослідження розкрадання грошових коштів, призначених для виплати заробітної плати. Визначити: джерела та особливості дослідження операцій на рахунках у банку, встановлення зловживань при дослідженні банківських операцій; механізми легалізації та використання грошових коштів, одержаних злочинним шляхом. Дослідити методику судово-бухгалтерської експертизи: операцій по розрахунках з персоналом, основними засобами, товарно-матеріальними цінностями. Визначити механізм здійснення експертного дослідження правопорушень, пов’язаних із ухиленням від сплати податків, експертного дослідження достовірності фінансової звітності.
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Знати порядок здійснення: експертного дослідження операцій з коштами та за розрахунками; експертного дослідження в кримінальних справах про розкрадання та зловживання грошовими коштами; методики судово-бухгалтерської експертизи операцій з розрахунків із персоналом; експертного дослідження операцій з основними засобами; експертного дослідження операцій з товарно-матеріальними цінностями; експертного дослідження правопорушень, пов’язаних із ухиленням від сплати податків; експертного дослідження достовірності фінансової звітності
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 5 (3 бали за усну відповідь, 2 бали за письмове бліц-опитування)

 

Тема заняття Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання Зміст семінарського заняття  
Методика експертного дослідження основних фінансово-господарських операцій підприємства 1. Експертне дослідження операцій з коштами та за розрахунками. 2. Експертне дослідження в кримінальних справах про розкрадання та зловживання грошовими коштами. 3. Джерела та особливості дослідження операцій на рахунках у банку. 4. Методика судово-бухгалтерської експертизи операцій по розрахунках з персоналом. 5. Експертне дослідження операцій з основними засобами. 6. Експертне дослідження операцій з товарно-матеріальними цінностями. 7. Експертне дослідження правопорушень, пов’язаних із ухиленням від сплати податків. 8. Експертне дослідження достовірності фінансової звітності.   1. Обговорення теоретичних питань у формі дискусії з елементами аналізу (усне опитування ). 2. Опрацювання та закріплення питань, винесених на попереднє вивчення теми заняття (письмове бліц-опитування).   При підготовці до семінарського заняття див: Гуцаленко Л.В., Михальчишина Л.Г., Сидорчук В.М., Пентюк І.К. Судово-бухгалтерська експертиза. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – с. 64 – 128.

 

Обговорення та проведення аналізу лекційного матеріалу та темою заняття, контроль знань шляхом усної відповіді та бліц-опитування у письмовій формі.

 




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 10 | Заняття № 12

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.