МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Плата за використання природних ресурсів.Плата за природні ресурси стягується з природокористувачів на всій території України. Підставою для ведення за природні ресурси є надання підприємствам чи іншим суб’єктам господарювання дозволу на природокористування (ліцензії, відповідні акти, договір на оренду). Розмір і склад платежів за природні ресурси повинні нараховуватись в залежності від їхньої якості,місцезнаходження ,цільового призначення, доступності,від ціни реалізації продукції або послуг,витрат на охорону та відтворення. Платежі за використання природних ресурсів надходять до бюджетів різних рівнів: державного,обласного і місцевого. В Україні використання природних ресурсів здійснюється в порядку загальному і спеціальному. До природних ресурсів загальнодержавного значення належать: а) територіальні та внутрішні морські води; б) природні ресурси континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони; в) атмосферне повітря; г) підземні води; д) поверхневі води, що знаходяться або використовуються на території більш як однієї області; е) лісові ресурси державного значення; є) природні ресурси в межах територій та об'єктів природно заповідного фонду загальнодержавного значення; ж) дикі тварини, а також інші об'єкти тваринного світу у межах територіальних і внутрішніх морських вод, водойм, розташованих на території більш ніж однієї області, державних мисливських угідь, лісів державного значення, а також види тварин і рослин, занесені до Червоної книги України. з) корисні копалини, за винятком загальнопоширених. Законодавством України до природних ресурсів загальнодержавного значення можуть бути віднесені й інші природні ресурси. До природних ресурсів місцевого значення належать природні ресурси, не віднесені законодавством України до природних ресурсів загальнодержавного значення. Використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов'язкових екологічних вимог: - раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій; - здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища; - здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів; - застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров'я - збереження територій та об'єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні; - здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб. Природні ресурси загального використання є безоплатними, вони необхідні для задоволення життєвих потреб: оздоровчих, рекреаційних, естетичних, матеріальних тощо (атмосферне повітря, корисні копалини та ін.). У порядку спеціального використання природних ресурсів громадянам,підприємствам, організаціям і установам надаються у володіння,користування або оренду природними ресурсами на основі спеціальних дозволів.
|
||||||||
|