МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МУЗИЧНО – ХОРЕОГРАФІЧНА ФОРМАМузично-хореографічна форма - це втілення певного ідейно-емоційного змісту хореографічними засобами, притаманними тому чи іншому народові, хореографічному різновиду, історичній епосі. Це єдність, сукупність усіх хореографічно-пластичних елементів, засобів, прийомів, що використовуються для відтворення образно - тематичного емоційного змісту. Серед них: рух, пантоміма, жест, міміка; далі - темпоритм, динаміка, темброва забарвленість, - усе це не тільки власне музичне, але стосується й хореографії. Зразками класичних музично-хореографічних форм є російські балети ХІХ століття, створені балетмейстерами М.Петипа, Л.Івановим, композиторами П.Чайковським – „Лебедине озеро”, „Спляча красуня”, „Лускунчик”, та О.Глазуновим „Раймонда”. Балет – це мистецтво музичного театру, зміст якого виражається в хореографічних образах. Балет належить до синтетичного жанру, який включає хореографію, музику, декорації, костюми, освітлення. Балет – це драма, яку написано музикою і втілено в хореографію. Музика не тільки розкриває сценарій, але й збагачує його змістом музичних образів. Музика надає танцю метроритмічну й емоційну образну основу. Класична та характерна сюїта – це послідовність номерів безсюжетного танцю, характерна сюїта має елементи народносценічного танцю. Основу класичної сюїти складають: вступ, адажіо, варіація, кода. В залежності від кількості виконавців ансамблю (2, 3, 4, 5, 6, та більше) різновиди сюїт такі: pas de deux, pas de trois, pas de quatre, pas de cinq, pas de six, grand pas. Сюїта, що розвиває сюжетну дію, називається pas d’actson. Адажіо – різновид дуетного ліричного танцю. Варіація – сольний виступ танцюриста. З усіх засобів виразності в хореографічній драматургії найближчою є музика. Закономірності музичного і хореографічного розвитку дуже подібні. Їм притаманні оновлення і повторюваність матеріалу, наявність тем і їх розвиток (варіаційний, поліфонічний, симфонічний). Музиці і танцю притаманна багатотемність. Конфлікт в музиці виражається взаємодією контрастних тем, при цьому виявляється споріднення драматургічних рельєфів. Знання законів музики і танцю необхідні балетмейстеру. Для створення художньо-правдивого образу балетмейстер повинен досконало володіти знаннями й технологіями хореографічних дисциплін у єдності змісту й форми музичного твору з метою визначення його форми, стилю, характеру, музичних характеристик кожного персонажа, знати хореографічний фольклор для визначення національних та інтернаціональних рис тощо.
|
||||||||
|