МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МУЗИЧНО – ХОРЕОГРАФІЧНА ФОРМАМузично-хореографічна форма - це втілення певного ідейно-емоційного змісту хореографічними засобами, притаманними тому чи іншому народові, хореографічному різновиду, історичній епосі. Це єдність, сукупність усіх хореографічно-пластичних елементів, засобів, прийомів, що використовуються для відтворення образно - тематичного емоційного змісту. Серед них: рух, пантоміма, жест, міміка; далі - темпоритм, динаміка, темброва забарвленість, - усе це не тільки власне музичне, але стосується й хореографії. Зразками класичних музично-хореографічних форм є російські балети ХІХ століття, створені балетмейстерами М.Петипа, Л.Івановим, композиторами П.Чайковським – „Лебедине озеро”, „Спляча красуня”, „Лускунчик”, та О.Глазуновим „Раймонда”. Балет – це мистецтво музичного театру, зміст якого виражається в хореографічних образах. Балет належить до синтетичного жанру, який включає хореографію, музику, декорації, костюми, освітлення. Балет – це драма, яку написано музикою і втілено в хореографію. Музика не тільки розкриває сценарій, але й збагачує його змістом музичних образів. Музика надає танцю метроритмічну й емоційну образну основу. Класична та характерна сюїта – це послідовність номерів безсюжетного танцю, характерна сюїта має елементи народносценічного танцю. Основу класичної сюїти складають: вступ, адажіо, варіація, кода. В залежності від кількості виконавців ансамблю (2, 3, 4, 5, 6, та більше) різновиди сюїт такі: pas de deux, pas de trois, pas de quatre, pas de cinq, pas de six, grand pas. Сюїта, що розвиває сюжетну дію, називається pas d’actson. Адажіо – різновид дуетного ліричного танцю. Варіація – сольний виступ танцюриста. З усіх засобів виразності в хореографічній драматургії найближчою є музика. Закономірності музичного і хореографічного розвитку дуже подібні. Їм притаманні оновлення і повторюваність матеріалу, наявність тем і їх розвиток (варіаційний, поліфонічний, симфонічний). Музиці і танцю притаманна багатотемність. Конфлікт в музиці виражається взаємодією контрастних тем, при цьому виявляється споріднення драматургічних рельєфів. Знання законів музики і танцю необхідні балетмейстеру. Для створення художньо-правдивого образу балетмейстер повинен досконало володіти знаннями й технологіями хореографічних дисциплін у єдності змісту й форми музичного твору з метою визначення його форми, стилю, характеру, музичних характеристик кожного персонажа, знати хореографічний фольклор для визначення національних та інтернаціональних рис тощо.
|
||||||||
|