МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МУЗИКА -- ЗМІСТОВНА ОСНОВА ТАНЦЮЗміст музичного твору повинен співпадати зі змістом хореографічного твору. Музика в будь-якому своєму прояві створює змістовну основу танцю, надавши розвиток емоційному стану образів. Порівнюючи різні йог стадії, музика пропонує танцю дійову лінію для пластичних характеристик діючих осіб і подій. Для досягнення успіху у створенні хореографічного номеру необхідні знання хореографом музичного тексту у всіх тонкощах. Освоєння всіх компонентів, що формоутворюють музичний твір, дозволить в почутому й індивідуально сприйнятому побачити ті особливості, ту образність, без яких неможливо створити єдність танцю і музики. Музика і танець можуть збігатися в кожному русі та звуці, утворювати своєрідну гетерофонію або підголоскову поліфонію (збігаючись в одних місцях і розходячись в інших), поєднуватися за принципом контрапункту (збігатися лише в основних опорних місцях з відносно незалежною течією мелодії і танцю). Аналізуючи музику і танець, як два незалежних види мистецтва, можна відмітити, що рух в музиці не має напряму і пластичного характеру, а має тільки темп та ритм, в хореографічному творі рух має напрям, швидкість, ритм та пластичну виразність. В танці темпоритм не тільки художньо організовує рух, а й передає емоційні характеристики хореографічних образів. Дуже важливим моментом при створенні хореографічної композиції є детальний аналіз музичної форми, особливостей гармонічної структури, мелодичної лінії, побудови кожного музичного речення, фрази, виявлення тих засобів виразності, які використовує композитор для створення музичного твору. Ці знання допоможуть глибше, а іноді і по-іншому сприйняти музичний твір, співвідносити з музикою обрані балетмейстером виразні засоби хореографії, а також танцювальні рухи. На основі аналізу музичного матеріалу балетмейстер повинен відчути єдність музичної та хореографічної форми. Взаємовплив драматургій хореографічного та музичного рішення образу через текст та малюнок танцю є гарантом успіху в постановчій роботі. Музика народжує образ в уяві, хореографічний текст оживляє його. Створення танцю – процес складний і тривалий. Хореограф–автор повинен володіти даром, здатністю “народити” й “виростити” задум майбутньої постановки, а також уміло використовувати принципи музично-хореографічної драматургії, прийоми твору, композиції тощо. Балетмейстер зобов'язаний йти за музикою, підкоряючись її структурі в розробці й уточненні хореографічної драматургії.
|
||||||||
|