МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
САМОСТІЙНА РОБОТАПитання для самоконтролю: 1. Наведіть приклади кількісних та якісних змін на політичній карті світу. 2. Скільки суверенних країн нараховувалося у світі у 1900 році та у 2005 році ? 3. Які найбільш значущі події вплинули на формування політичної карти світу наприкінці ХХ століття ? 4. Які держави мають пригра нічні конфлікти ? Які причини сіх конфліктів? Як вони вирішуються ? 5. Наведіть приклади різних видів кордонів. 6. У чому полягають основні відміни між унітарною та федеративною країнами ? 7. Які форми держаного режиму ви знаєте? Наведіть приклади. 8. У чому відміни типології країн від класифікації ? 9. Яку б типологію країн світу запропонували Ви ? Завдання 1. Вивчити найважливіші міжнародні організації:
1. ООН та спеціалізовані організації – ЮНЕСКО, МАГАТЕ, ФАО. 2. Міжнародний Валютний Фонд (МВФ). 3. Міжнародний Банк Реконструкції і Розвитку (МБРР). 4. Британська Співдружність Народів (Співдружність). 5. Організація Північно-Атлантичного Договору (НАТО). 6. Західноєвропейський Союз (ЗЄС). 7. Європейський Союз (ЄС). 8. Асоціація держав Південно-Східної Азії (АСЄАН). 9. Ліга Арабських Держав (ЛАД). 10. Організація Американських Держав (ОАД). 11. Організація Економічного Співробітництва і Розвитку (ОЕСР). 12. Організація “Ісламська Конференція” (ОІК). 13. Генеральна Угода з Тарифів і Торгівлі (ГАТТ). 14. Організація країн-експортерів нафти (ОПЕК). 15. Організація Африканської Єдності (ОАЄ). 16. Північна Рада (ПР). 17. Співдружність Незалежних Держав (СНД). 18. АНЗЮС. 19. АНЗЮК. 20. Організація по Безпеці та Співробітництву в Європі (ОБСЄ). 21. Європейське Співтовариство Вільної Торгівлі. 22. Північно-Американська Асоціація Вільної Торгівлі. 23. Господарський Союз Бенілюксу. 24. Амазонський Пакт. 25. Чорноморська Зона Економічного Співробітництва (ЧЗЕС). Завдання 2. Провести групування перелічених міжнародних організацій за функціональними особливостями і просторовими рамками їхньої діяльності по формі:
Завдання 3. Скласти карту «Колоніальні володіння світу в 1914 році та сучасні залежні території». Зробіть висновки.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|