МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: ПРИРОДНІ РЕСУРСИ Й ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА.Мета: вивчитиосновні класифікації природних ресурсів,визначити тенденції розташування та використання. Питання для самопідготовки і співбесіди: 1. Природні ресурси як фактор розвитку та розміщення галузей світового господарства. 2. Класифікація й оцінка природних ресурсів. 3. Мінеральні ресурси. 4. Земельні ресурси. 5. Біологічні ресурси 6. Кліматичні ресурси. 7. Водні ресурси. 8. Ресурси Світового океану. 9. Рекреаційні і бальнеологічні ресурси. 10. Охорона навколишнього середовища і забезпеченість природними ресурсами - сучасні глобальні проблеми людства Література:9, 10, 13, 22. Основні поняття і терміни: географічне середовище, природні умови, природні ресурси, вичерпні ресурси, невичерпні ресурси, економічна оцінка природних ресурсів, ресурсозабезпеченість, природокористування, мінеральні ресурси, первинні енергетичні ресурси. Завдання 1. Вивчити класифікацію природних ресурсів та заповнити схеми: 1. За генетичними ознаками: 2. За вичерпністю: 3. Ресурси Світового океану Завдання 2. Розрахувати коефіцієнт ресурсозабезпеченості окремих регіонів і країн нафтою та природним газом. 1. Визначити забезпеченість природним газом окремих країн, якщо відомо, що розвідані запаси й обсяг видобутку склали на початок ХХ ст.:
2. Визначити забезпеченість нафтою окремих країн, якщо відомо, що розвідані запаси й обсяг видобутку склали на початок ХХ ст.:
Завдання 3.Дати порівняльну характеристику лісних поясів планети і головних проблем кожного з них
Завдання 4. Навести класифікацію та охарактеризувати рекреаційні ресурси планети
Завдання 5.Дати коротку характеристику глобальних проблем людства і шляхів їх подолання. САМОСТІЙНА РОБОТА Питання для самоконтролю: 1. Поняття "природні умови" та "природні ресурси". 2. Критерії оцінки природних ресурсів (економічний, екологічній натуральний). 3. Поняття про територіальні поєднання природних ресурсів (ТППР). 4. Природно-ресурсний потенціал як спосіб оцінки територіальних поєднань природних ресурсів. 5. Вплив ТППР на структуру та особливості територіальної організації виробництва Завдання 1. Визначити ступінь залежності розміщення слідуючих галузей світового господарства та видів виробництва від природних передумов: лісове господарство, металургія кольорових металів, текстильна промисловість, рибне господарство, гідроенергетика, водний транспорт, трубопровідний транспорт, суднобудування, рекреаційне господарство, теплоенергетика, овочеконсервна промисловість, хімічна промисловість, атомна енергетика, залізничний транспорт, авіаційний транспорт, освіта, наука, культура тощо.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|