МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ.Мета:проаналізувати тенденції розвитку паливно-енергиточної промисловості світу та визначити регіональні Питання для самопідготовки та співбесіди: 1. Основні види палива, їх характеристика, ареали розміщення. 2. Структура енергозабезпечення та динаміка. 3. Нафтова промисловість світу. 4. Газова промисловість світу. 5. Добування нафти і природного газу у Світовому океані. 6. Вугільна промисловість світу. 7. Електроенергетика світу. 8. Нетрадиційні джерела енергії. 9. Проблема вичерпності енергоносіїв і прогноз їхнього споживання. Література:9, 10, 11. Основні поняття і терміни: паливно-енергетичний баланс, умовне паливо, первинні енергоносії, електроенергетика, нетто-експортер, нетто-імпортер, нетрадиційні джерела енергії, барель. Завдання 1.Розрахувати темпи зростання видобутку нафти і питому вагу окремих регіонів у світовому видобутку /1950р. – 100%/ [ ].
Завдання 2. Розрахувати темпи росту виробництва нафти, природного газу, вугілля за другу половину ХХ століття. Порівняйте показники. Висновок обґрунтуйте. Використовуючи наведені в таблиці данні, побудувати стовпчикові діаграми світового використання первинних енергоносіїв у другій половині ХХ століття. Використання первинних енергоносіїв у другій половині ХХ століття [ ].
Вугілля Природний газ Завдання 3. Побудувати кругові діаграми, що показують виробництво електроенергії по ведучим країнам світу на різних типах електростанцій та розрахувати питому вагу цих країн у світовому виробництві електроенергії.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|