МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
САМОСТІЙНА РОБОТА
Питання для самоконтролю: Докажіть, що електроенергетика є основою сучасного господарства у світі. 2. Як змінювався паливно-енергетичний баланс світу ? Які події впливали на цей процес ? 3. Назвіть три перші країни за обсягом видобутку нафти, природного газу та вугілля. 4. Які нетрадиційні джерела енергії найбільш поширені та в яких регіонах найбільш сприятливі умови їх використання ? 5. Які тенденції розвитку атомної енергетики у світі та окремих регіонах і ведучих країнах ? які проблеми виникають і як вони вирішуються? Завдання 1. Проаналізувати та визначите основні тенденції змін структури енергоспоживання у світі. Які зміни, на вашу думку, відбудуться у структурі споживання енергоносіїв у першій чверті ХХІ ст. ? Структура споживання основних джерел енергії у світі, % [ ].
Завдання 2. На контурну карту світу нанести головні ареали розміщення родовищ нафти, газу і вугілля. Показати основні напрямки перевезень цих енергоносіїв. Завдання3.За матеріалами періодичних видань підготувати доповідь, щодо сучасних проблем паливно-енергетичної галузі, визначити тенденції розвитку тощо.
ТЕМА: МЕТАЛУРГІЙНА ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ. Мета:визначити територіальні особливості галузевої структури металургійної промисловості. Питання для самопідготовки та співбесіди. 1. Паливна і сировинна база чорної металургії. Основні вантажопотоки сировини для чорної металургії. 2. Географія виробництва і споживання чорних металів. 3. Особливості сировинної бази кольорової металургії. 4. Територіальна організація добування і виробництва кольорових металів: алюмінію, міді, свинцю, цинку, олова. 5. Географія розміщення джерел сировини і виробництва дорогоцінних металів. Література:9, 10, 11, 23. Основні поняття і терміни:гірничодобувна промисловість, чорна металургія, кольорова металургія, чавун, сталь, прокат, легірована сталь, доменний процес, мартенівський процес, феросплави, кіснево-конверторний проце, електросталеплавильне виробництво, безперервний розлив сталі. Завдання 1.Розрахувати питому вагу крупніших країн виробників сталі у світовому виробництві станом на 2000 р. та темпи росту виробництва в порівняння з 1993 р.
Виплавка сталі в окремих країнах світу [ ].
Завдання 2.Проаналізувати тенденції, що склалися у виробництві основних видів продукції чорної металургії у другій половині ХХ ст. Виробництво основних видів продукції чорної металургії у світі в другій половині ХХ ст. [ ].
Завдання 3.Розрахувати темпи росту виробництва основних видів кольорових металів в світі за 1930-2000 рр. Визначити тенденції розвитку газі. Виробництво основних видів кольорових металів в світі за 1930-2000 рр. [ ].
САМОСТІЙНА РОБОТА Питання для самоконтролю: 1. Які країни світу мають найбільші запаси залізних, марганцевих, хромітових руд, крокуючого вугілля ? 2. Визначте основні фактори, що впливають на розташування підприємств чорної та кольорової металургії. 3. Чи відповідає розташування крупних залізорудних родовищ ведучим центрам виробникам чавуну і сталі ? 4. Які особливості виробничих циклів кольорових металів по регіонам світу в залежності від рівня економічного розвитку ? Завдання 1. Користуючись картами атласу та підручниками скласти схему розміщення гірничодобувної промисловості світу та виробництва чорних і кольорових металів:
Завдання 2.Визначити фактори формування найкрупніших центрів чорної та кольорової металургії в світі.
Завдання 3. Скласти карту “Запаси і добування залізних, марганцевих і хромітових руд”. Показати основні вантажопотоки руди чорних металів. Завдання 4.Нанести на контурну карту найбільші центри кольорової і чорної металургії. Визначити фактори їх розміщення.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|