МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: МАШИНОБУДІВНА ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ.Мета:проаналізувати територіально-галузеву структуру машинобудування. Питання для самопідготовки і співбесіди: 1. Машинобудування як найважливіша галузь промисловості, склад і основні ареали розміщення. 2. Географія розміщення автомобілебудування. 3. Географія розміщення суднобудування. 4. Географія розміщення авіабудування. 5. Структурні і територіальні зрушення в машинобудуванні в зв'язку з НТР. 6. Основні вантажопотоки торгівлі різноманітними видами машинобудівної продукції. 7. Типи країн за структурою і рівнем розвитку машинобудування. Література:9, 10, 11, 23. Основні поняття і терміни: металомісткість, наукомісткість, металообробка, механізація виробництва, автоматизація. Завдання 1.Розрахувати темпи росту виробництва окремих видів продукції машинобудування за другу половину ХХ ст. Визначити тенденції розвитку. Виробництво окремих видів продукції машинобудування за другу половину ХХ ст. (млн. шт.) [ ].
Завдання 2. Розрахувати питому вагу продукції машинобудування в усій продукції обробної промисловості в деяких країнах світу [ ].
Завдання 3. Побудувати стовпчикові діаграми виробництва всіх видів автомобілів по країнам світу 2005 р. /млн. шт./ [ ].
Завдання 5.Дати характеристику і навести приклади розміщення головних груп галузей машинобудівної промисловості світу.
1. Загальна характеристика групи галузей. 2. Фактори розміщення груп галузей. 3. Перелік галузей машинобудування, що входять у групу. 4. Головні райони та країни розміщення галузей.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|