Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

Для проведення практичного заняття з навчальної дисципліни

«АРТИЛЕРІЙСЬКА РОЗВІДКА»

ТЕМА 2 «Організація і ведення розвідки в батареї».

Заняття 4 «Ведення розвідки з командно–спостережного пункту».

Навчальний потік: 1 курс, група з ВОС 030400, 030500,030600, 097000.

Час: 4 години (240 хвил.).

Місце: поле, навчальний клас.

Навчальна та виховна мета: вивчити порядок вибору, розгортання командно-спостережного пункту та підготовки його до роботи; постановку завдання на розвідку, ведення розвідки, цілевказівку, засічку цілей, обробку результатів засічок; виховувати почуття відповідальності за вивчення воєнної спеціальності.

Навчальні питання і розподіл часу:

  Вступ. 20 хвил.
1. Вибір місця, розгортання командно-спостережного пункту та підготовка його до роботи 60 хвил.  
2. Постановка задачі на розвідку. Ведення розвідки. Цілевказівка. Засічка цілей. Обробка результатів засічок. 120 хвил.
  Підведення підсумків занять 20 хвил.

Навчально-матеріальне забезпечення:

Ø Бусоль ПАБ-2АМ в комплекті – 6 комплектів;

Ø Далекомір 1Д11 в комплекті – 3 комплектів;

Ø Планшети для роботи – 6 шт.;

Ø Циркуль-вимірювач та хордокутомір – по 6 шт.

Ø АК-3 з МПЛ-50 – по 6 шт.;

Ø Міліметровий папір формату А1 – 6 шт.;

Ø Олівці.

Навчальна література:

- Організація та ведення розвідки із спостережних пунктів. Навчальний посібник. Видавництво Сум. ДУ 2006. С.15-92, 120-127.

ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ

Практичні заняття з даної теми проводить науково-педагогічний працівник кафедри з підрозділами студентів. Заняття проводяться в у польових умовах та у навчальному класі.

В години самопідготовки на передодні заняття або раніше студенти повинні ознайомитися з матеріалами заняття.

Заняття починається з шикування особового складу біля навчального класу, де керівник проводить огляд та перевірку наявності особового складу студентів, які прибули на заняття, та оголошує порядок відпрацювання питань, час відпрацювання кожного питання. Особовий склад отримує матеріальне забезпечення для проведення заняття

В заключній частині заняття підведення підсумків проводиться у навчальному класі. Особовий склад здає матеріальне забезпечення для проведення заняття начальнику лабораторії.

 




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття 4 «Ведення розвідки з командно–спостережного пункту». | Вступ - 20 хвил.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.