МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТермінологіяТуроператорська діяльність - це діяльність по формуванню туристичного продукту, що включає різні послуги з просування цього продукту на ринок і його реалізації. Турагентська діяльність - це продовження діяльності туроператора, але вже на роздрібному ринку. Від імені туроператора турагент як би завершує ринкову операцію по купівлі-продажу туристичного продукту. Позитивні ефекти - це доходи не туристичних організацій у зв'язку із збільшенням послуг, які реалізуються, безпосередньо що не входять в пакет туристичного продукту; розвиток інфраструктури регіону у зв'язку з туризмом; зростання зарплати, збільшення числа робочих місць і вакансій; зростання державних доходів за рахунок податків і мит і т.п. Негативні зовнішні ефекти - забруднення води, повітря, сміття, шум, збиток живій природі, вилучення території, придатної для мети, не пов'язаної з туризмом, і т.д. Туристична індустрія - міжгалузевий комплекс підприємств, фірм і організацій по виробництву товарів і послуг для туризму. Туристська індустрія - це сукупність засобів розміщення; транспортних засобів; об'єктів харчування, розважального, пізнавального, ділового, оздоровчого, спортивного і іншого призначення; організацій, що здійснюють туроператорську і турагентську діяльність, а також організацій, що надають екскурсійні послуги і послуги гідів-перекладачів. Природні рекреаційні ресурси – це об’єкти і явища природного походження, що можуть бути використані для туризму, лікування, відпочинку, впливають на територіальну організацію рекреаційної діяльності, формування рекреаційних районів (центрів), їхню спеціалізацію та економічну ефективність. Рекреаційні ресурси - це сукупність природних, природно-технічних, соціально-економічних комплексів та їх елементів, що сприяють відновленню та розвитку фізичних та духовних сил людини, її працездатності. Природні рекреаційні ресурси- це особливості природи, природні та природно-технічні геосистеми, тіла, явища природи, їх компоненти й властивості, природоохоронні об’єкти. Соціально-економічні рекреаційні ресурси- культурні об’єкти, пам’ятки історії, архітектури, етнографічні особливості території. Туризм у сучасному уявленні – велика економічна система з різноманітними зв’язками між окремими елементами як у межах народного господарства окремої країни, так і в межах зв’язків національної економіки зі світовим господарством у цілому. Туризм– це динамічне, розвинене, орієнтоване на споживача явище.
|
||||||||
|