МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Типологія туристівЯк споживачів туристського продукту туристів можна розділити на окремі категорії. Залежно від мети дослідження можуть застосовуватися різні типології туристів. Так, виходячи з орієнтації туристів як покупців туристського продуктуїх можна розділити на чотири категорії: - «економні покупці» туристського продукту, яких відрізняє висока чутливість до ціни, якості і асортименту послуг; - «персоніфіковані покупці» туристського продукту, для яких важливий вид туристського продукту і якість послуг туризму, тоді як ціна туру або послуги не є вирішальним чинником; - «етичні покупці» туристського продукту, схильні платити низькі ціни за тури з широким асортиментом послуг туризму; - «апатичні покупці» туристського продукту, для яких важливо якість послуг туризму, а ціна на них не грає ролі. Залежно від виду попиту, що пред'являється, на туристський продукттуристів можна розділити на три групи: - люди з туристськими потребами, і бажанням подорожувати; - люди з високою купівельною спроможністю, попит яких направлений на елітні і найпрестижніші тури, оригінальні подорожі, високий рівень туристського обслуговування (комфорт, особлива увага обслуговуючого персоналу, надання індивідуального гіда-перекладача н автотранспорту і т. п.); - люди з купівельною поведінкою (купівельна поведінка туриста торкається всіх тих природних, психологічних, соціальних і інших причин, які примушують його реагувати певним чином на рекламу). Німецький дослідник Г. Ган виділяє наступні типи туристів: - S-тип (німий. Sonne, Sand, Sее — сонце, піщаний пляж, море) — типовий відпускник, вважаючий за краще пасивний відпочинок на морських курортах, спокій і комфорт. Уникає суєти, але вітає контакти з приємними людьми; - F-тип (німий. Ferme und Flirtorientierter Erlebnisur Lauber - відпускник, що віддає перевагу поїздкам на дальні відстані і флірт) - цьому типу властива тяга до безупинної зміни осіб, подій, вражень. Він проводитиме свою відпустку тільки там, де щось відбувається. Кредо такого туриста - суспільство, задоволення, зміна вражень; - W1-тип (німий. Wald und Wanderorieentiert - любитель лісових прогулянок і походів) — відпускник, вважаючий за краще активний відпочинок, піші походи і т, п. Його кредо — фізична активність на свіжому повітрі незалежно від погоди. На відпочинку він прагне підтримки доброї фізичної форми, але професіонально спортом не займається; - W2-тип - швидше спортсмен, ніж любитель. Витримує тривалі і великі, аж до екстремальних, на вантаження. При виборі туру домінує критерій «наявність умов для заняття хобі». Такі критерії вибору, як ландшафт, культура, історія, вторинні (наприклад, льотчик-любитель, альпініст і т. д.); - А-тіп (німий. Аbеntener — пригода) — любитель пригод. Ризик, нові відчуття, випробування своїх сил в несподіваних ситуаціях, небезпека — ось те, що визначає вибір мети подорожі у туриста даного типу; - В-тіп (німий. Bildung und Besichtigung — освіта і огляд визначних пам'яток) — допитливі туристи. Даний тип підрозділяється на три групи: «експерти», «колекціонуючі відвідувані ними визначні пам'ятки»; «емоційні любителі культури і природи»; «фахівці», які заглиблюють свої знання в певних областях культури, історії, мистецтва і т.д. Залежно від активності туристів під час відпочинкувиділяють шість груп: - любителі спокійного відпочинку. Його представники відправляються у відпустку для того, щоб звільнитися від повсякденних стресів і відпочити в спокійній і приємній обстановці. Вони бояться сторонніх і великого скупчення людей, їх привертають сонце, пісок і море; - любителі задоволень. Дуже заповзятливі туристи, які під час відпочинку зайняті пошуком різноманітних задоволень і віддають перевагу світській атмосфері; - любителі активного відпочинку. Ці туристи люблять природу і створюють активне навантаження своєму тілу. Віддають перевагу розміреному руху і перебуванню на свіжому повітрі. Їх відпустку можна сумістити з лікуванням. - любителі спортивного відпочинку. Вся увага туристів-спортсменів сконцентрована на змаганнях. Як хобі спорт для них дуже важливий. Вони не страшаться фізичних навантажень. - відпочиваючі з метою пізнання, вивчення. Даний тип туристів зацікавлений в підвищенні свого освітнього рівня, пізнанні нового. В даному типі виділяються три підгрупи: П1, П2 і П3- Туристи типу П1 відвідують місця, описані в путівниках, Тип П2 надає увагу не стільки визнаним визначним пам'яткам, скільки пошуку таких місць, де він може відчути їх атмосферу; для нього на передній план висуваються відчуття і настрої. Туристи типу П3 мають яскраво виражені культурні і соціально-наукові інтереси, їх дуже притягає природа. - любителі пригод. До цього типу відносяться шукачі незвичайних вражень, любителі гострих відчуттів, мандрів поодинці, піддаючі себе при цьому дійсно серйозному ризику. Для таких туристів ризик — це можливість випробувати себе. Класифікація залежно від стилю життя туристівприпускає більш поглиблений підхід до виділення типів, оскільки розглядає людину і його поведінку не ізольовано, а у зв'язку з його життєвою позицією, відношенням до різних речей і явищ. В основу такої класифікації встановлений не якийсь окремий критерій, а загальне відношення людини до свого життя. Слід мати на увазі, що виділені класифікаційні групи постійно змінюються і межі між ними розпливчаті. Залежно від стилю життя виділяють чотири групи туристів: - любителі насолоди. Представники даної групи пред'являють дуже високі вимоги до якості відпочинку. Для них подорож — це спосіб самовираження. Від відпочинку вони бажають отримати задоволення, дозволити собі деякі слабкості або дати собі спортивне навантаження. - тенденційні туристи. Для таких туристів відпочинок — це можливість знайти і проявити себе як особа. Це відпочиваючі з високими вимогами, але на відміну від тих, що «насолоджуються життям» їм не потрібні умови класу «люкс». Вони шукають єднання з природою, тиші і можливості психологічного розвантаження. Вони усвідомлюють проблеми навколишнього середовища, цікавляться політикою і культурою наміченого для відвідин регіонів. - сімейні туристи. До цієї групи входять виключно сім'ї з дітьми. Сімейні туристи люблять проводити відпустку в крузі сім'ї, друзів, родичів. Вони відпочивають в спокійній і зручній обстановці, купують послуги з вигідних цін, не люблять, щоб їм заважали. Частіше за все обслуговують себе самі. - цілком відпочиваючі. Найважливішою умовою для туристів цього типу є можливість відпочити. До даної групи входять порівняно пасивні туристи, які проводять свою відпустку традиційним способом: задовольняються тишею, довго сплять, люблять смачно і рясно поїсти, скоюють короткі прогулянки або недальні поїздки.
|
||||||||
|