МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність туристичного продуктуПо своїх основних характеристиках туризм не має принципових відмінностей від інших форм господарської діяльності. В той же час в туризмі є специфіка, що відрізняє його не тільки від торгівлі товарами, але і від інших форм торгівлі послугами. В туризмі має місце торгівля як послугами, так і товарами (за оцінками фахівців, частка послуг в туризмі складає 75%, товарів - 25%), а також особливість споживання туристських послуг і товарів в місці їх виробництва, більш того, в певній ситуації. Результат діяльності в туризмі зводиться до туристського продукту. По суті, туристський продукт — це будь-яка послуга, що задовольняє ті або інші потреби туристів і підлягаюча оплаті з їх сторони. До таких послуг відносяться готельні, транспортні, екскурсійні, перекладацькі, побутові, комунальні, посередницькі і інші послуги. Туристський продукт розглядається у вузькому і широкому значенні. У вузькому значенні туристський продукт — це послуги кожного конкретного сектора туристської індустрії (наприклад, готельний продукт, туристський продукт туроператора, транспортного підприємства і т, д.), В широкому значенні туристський продукт — це комплекс товарів і послуг, в сукупності створюючий туристську поїздку (тур) або має до неї безпосереднє відношення. В літературі цьому поняттю дається класичне визначення: Туристський продукт— це сукупність речовинних (предметів споживання) і нематеріальних (у формі послуги) споживних вартостей, необхідних для задоволення потреб туриста, що виникають в період його туристської подорожі і викликаних саме цією подорожжю. В Законі РФ «Про основи туристської діяльності в Російській Федерації» туристський продукт визначається як управо на тур, призначене для реалізації туристу», а тур — як «комплекс послуг з розміщення, перевезення, живлення туристів, екскурсійні послуги, а також послуги гідів-перекладачів і інші послуги, що надаються залежно від мети подорожі». Основним туристським продуктом є комплексне обслуговування, тобто стандартний набір послуг, що продається туристам в одному «пакеті». Туристському продукту властиві свої специфічні особливості: 1. Туристський продукт — це комплекс послуг і товарів (матеріальних і нематеріальних компонентів), що характеризується складною системою взаємостосунків між різними компонентами. 2. Попит на туристський продукт надзвичайно еластичний по відношенню до рівня доходу і цін, але багато в чому залежить від політичних і соціальних умов. 3. Як правило, споживач не може побачити туристський продукт до його споживання, а саме споживання в більшості випадків здійснюється безпосередньо на місці виробництва туристської послуги. 4. Споживач долає відстань, що відділяє його від продукту і місця споживання, а не навпаки 5. Туристський продукт залежить від таких змінних, як простір і час, для нього характерні коливання попиту. 6. Пропозиція туристського продукту відрізняється негнучким виробництвом. Він може споживатися тільки безпосередньо на місці. Готель, аеропорт, база відпочинку не можуть бути перенесений в кінець сезону або в інший регіон, Вони не можуть пристосуватися в часі і просторі до зміни попиту. 7. Туристський продукт створюється зусиллями багатьох підприємств, кожне з яких має власні методи роботи, специфічні потреби і різну комерційну мету. 8. Висока якість туристського продукту не може бути досягнутий за наявності навіть незначних недоліків, оскільки обслуговування туристів складається з цих самих «дрібниць», по яких судять про сервіс в цілому 9. Оцінка якості туристського продукту відрізняється значною суб'єктивністю: великий вплив на оцінку споживача надають особи, що не мають прямого відносини до пакету придбаних послуг (наприклад, місцеві жителі, члени туристської групи і т. д.). 10. На якість туристського продукту надають дію зовнішні чинники, що мають форс-мажорний характер (природні умови, погода, політика в області туризму, міжнародні події і т. д.). Таким чином, на відміну від туристських послуг туристський продукт приймає форму товару, В широкому значенні слова туристський продукт — це економічне благо, призначене для обміну. Важлива відмінність туристського продукту від туристської послуги полягає в тому, що якщо туристська послуга може бути куплений і спожитий тільки в місці її виробництва, то туристський продукт може бути придбаний і за місцем проживання, але спожитий тільки в місці виробництва туристських послуг. Ця відмінність і використовують турагенти при продажу туристських путівок. Придбаваючи путівку, турист ще не придбаває туристські послуги (хоча вже і заплатив гроші), але придбаває гарантії відпочинку. Тому задача туроператора — включити в тур тільки необхідні послуги, достатні для того, щоб споживач погодився понести транспортні витрати. Туристський продукт як товар характеризується споживною вартістю, тобто корисністю або здатністю задовольняти певні рекреаційні потреби людей. Корисність туристського продукту визначається його цінністю для суб'єкта. Тому туроператор прагне того, щоб створити такий туристський продукт, який би був цінний для максимально великого числа людей.
|
||||||||
|