Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура туристичного продукту

Успіх туристського підприємства на ринку туризму в першу чергу визначається привабливістю пропонованого туристського продукту. Сучасний туристський продукт є сукупністю вельми складних різнорідних елементів:

- природні ресурси (повітря, вода, сонце, ландшафт і т. п.), історичні, культурні, архітектурні визначні пам'ятки, які можуть привернути туриста і спонукати його вчинити подорож;

- устаткування {засоби розміщення туристів, ресторани, устаткування для відпочинку, занять спортом і т. д.), яке саме по собі не є чинником, що впливає на мотивацію подорожі, але за відсутності якого виникають численні перешкоди для можливої подорожі;

- можливості пересування, які до певної міри залежать від моди на різні види транспорту, що використовуються туристами.

До певного моменту туристський продукт не має для споживача реальної цінності. Туристи придбавають на ринку не товари, а їх функціональну здатність задовольняти певну людську потребу. Вони оплачують не готельне розміщення, а нові відчуття і знайомства з невідомим і т.д. Тільки усвідомивши, що товар здатний задовольнити його насущну потребу, турист стає покупцем.

Туристський продукт — це результат зусиль багатьох підприємств. Він складається з наступних елементів;

- тур;

- товари;

- додаткові туристсько-екскурсійні послуги.

Туристський продукт відрізняється від туристського пакету тим, що туристський пакет — це тільки частина туристського продукту, точніше — обов'язкова частина туру (тур більше або рівно туристському пакету).

Тур— первинна одиниця туристського продукту, реалізовувана клієнту як єдине ціле, продукт праці туроператора на певний маршрут і в конкретні терміни. Як правило, тур залишає туристу багато вільного часу для вибору власної програми, яка може бути реалізований туристом виходячи з особистих переваг і можливостей.

Обов'язкову програму (турпакет і комплекс послуг на маршруті) туроператор оформляє у вигляді туристської путівки або ваучера - документа, в якому гарантовані всі обов'язкові для фірми і клієнта послуги.

Товари— специфічна матеріальна частина туристського продукту, що включає туристські плани і карти міст, листівки, буклети, сувеніри, туристське спорядження і т. п., і неспецифічна матеріальна частина туристського продукту, куди входить велике число товарів, які є дефіцитними або більш дорогими в місцях постійного мешкання туристів.

Додаткові туристсько-екскурсійні послуги— послуги, не передбачені ваучером або путівкою, що доводяться до споживача в режимі його вільного вибору, До них відносяться; прокат, телефон, побутове обслуговування, пошта, обмін валюти, додаткове живлення, суспільний транспорт, рент-кари, зберігання речей, розваги, резервування місць, комерційне телебачення, відео, придбання квитків, користування міні-баром і т.п. Ці послуги отримуються туристами за додаткову платню.

 




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Туристичний пакет | Валовий туристичний продукт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.474 сек.