МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Умови створення якісного сервісу на туристичному підприємствіСвітова практика виробила певні правила організації ефективного сервісу, дотримання яких дозволяє туристському підприємству створювати якісний туристський продукт. 1. Дотримання основних і найважливіших для сфери туризму принципів сучасного сервісу. До них відносяться: - максимальна відповідність послуг, що надаються, вимогам споживачів і характеру споживання; - нерозривний зв'язок сервісу з маркетингом, його основними принципами і задачами; - гнучкість сервісу, його спрямованість на облік змінних вимог ринку, переваг споживачів туруслуг. 2. Створення необхідних умов для персоналу, покликаних забезпечити якісний сервіс. До них відносяться: - ергономічність робочих місць; - чітке формулювання правил, обов'язкових для виконання кожним співробітником; - чітка система оцінки якості роботи кожного співробітника, що дозволяє об'єктивно виміряти кількісно і якісно ефективність сервісу, особливо доброзичливість і ввічливість; - мотивація персоналу, його щира зацікавленість в добрих показниках підприємства, бажання і уміння робити всю роботу максимально ефективно, настрій на самовдосконалення; - система підвищення кваліфікації персоналу. 3. Оптимізація організаційної структури управління підприємством, що надає туристські послуги. Необхідною умовою якості обслуговування є ефективність взаємодії всіх елементів структури, що дозволяє негайно виправляти помилки і виключати можливість їх повторення. 4. Всесторонній, повний, об'єктивний і безперервний контроль за якістю сервісу, припускаючий, зокрема: - участь клієнта в оцінці якості і контролю за ним; - створення методик і критеріїв, що дозволяють співвіднести вимоги стандартів з фактичним положенням справ; - встановлення самоконтролю персоналу; - постійна робота з групами якості; - застосування чітко сформульованих кількісних критеріїв оцінки якості послуг, що надаються; - участь персоналу в створенні критеріїв якості; - застосування технічних засобів контролю за якістю; - створення системи контролю на підприємстві і ін. При створенні системи контролю за якістю сервісу необхідно дотримувати принцип безперервності. Це означає, що система контролю повинна забезпечувати постійний контроль на всіх етапах технологічного циклу і по всіх параметрах. Таким чином, система якості повинна забезпечувати високий рівень якості, його відповідність стандартам і потребам туриста, а також служити інструментом для створення спеціальних технологій по раціональному управлінню підприємством.
|
||||||||
|