Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до якості туристичного продукту

Рівень якості продукту визначається як відповідність його властивостей вимогам стандартів. Директивними установками для створення технологій в області управління якістю є міжнародні стандарти ІСО (МС ІСО) серії 9000, орієнтовані на встановлення ідентичних норм до аналогічної продукції і послуг у світовому масштабі, у тому числі у сфері туризму. На державному рівні законами і стандартами встановлюються вимоги, що забезпечують:

- безпека життя, здоров'я споживачів туристських послуг;

- збереження майна туристів;

- запобігання спричинення шкоди майну споживача;

- охорону навколишнього середовища;

- відповідність туристської послуги функціональному призначенню, точності і своєчасності виконання.

Згідно ГОСТ 28681.0-90, туристська послуга — це «результат діяльності туристського підприємства по задоволенню відповідних, потреб туристів». Якість послуги визначається вимогами ст. 4 Закону Російської Федерації «Про захист прав споживачів». Згідно із законом продавець (виготівник, виконавець) зобов'язаний продати споживачу товар (передати результати виконаної роботи, надати послугу), відповідний обов'язковим вимогам стандартів, умовам договору, вимогам, що звичайно пред'являються, а також надати інформацію про товари (роботах, послугах).

Правове поле для розробки стандартів в області туризму визначено в Законі Російської Федерації «Про стандартизацію». Вимоги даного Закону обов'язкові для всіх суб'єктів господарської діяльності незалежно від форм власності. Закон передбачає стандартизаціюяк діяльність по встановленню норм, правил і характеристик (вимог) в цілях забезпечення:

- безпеки продукції, робіт, послуг для навколишнього середовища, життя, здоров'я і майна;

- якості продукції, робіт, послуг відповідно до рівня розвитку науки, техніки і технології;

- єдність вимірювань;

- економії всіх видів ресурсів.

Об'єкт стандартизації— це продукція і процеси, які неодноразово відтворюються и/или використовуються. По суті, стандарт визначає умови і методи, забезпечуючі показники якості.

Діяльністю по стандартизації в Росії управляє Державний комітет Російської Федерації із стандартизації і метрології (Держстандарт Росії).

Для розробки державних стандартів створюються спеціальні технічні комітети (ТК), які діють на базі підприємств і організацій, що спеціалізуються на випуску певних видів продукції і володіючих в даній області найвищим науково-технічним потенціалом.

Вимоги до туристських послуг визначені в ГОСТ Р 50690-94 "Туристсько до -экскурсионное обслуговування. Загальні вимоги. Згідно цьому стандарту, туристська послуга повинна відповідати призначенню, точно і своєчасно виконуватися, відповідати вимогам комплексності, комфортності, естетичності і ін. Особливі вимоги пред'являються до етичності обслуговуючого персоналу.

Основоположними стандартами в області виробництва і споживання туристського продукту є:

- ГОСТ 28681,0 «Стандартизація у сфері туристсько-екскурсійного обслуговування. Основні положення», встановлюючий основні види туристсько-екскурсійного обслуговування об'єктів стандартизації;

- ГОСТ Р 50646-94 «Послуги населенню. Терміни і визначення», встановлюючий терміни і визначення понять в області стандартизації, сертифікації і управління якістю у сфері послуг, а також обов'язкову документацію по даній сфері робіт;

- ГОСГ Р 50762-95 «Громадське харчування. Класифікація підприємств громадського харчування», визначаючий типи підприємств живлення, вимоги до якості послуг і їх асортименту;

- ГОСТ Р 50935-96 «Громадське харчування. Вимоги до обслуговуючого персоналу», визначаючий критерії оцінки обслуговуючого персоналу на підприємствах живлення по рівню професійної підготовки і кваліфікації, здібності до керівництва (для адміністративних працівників), знання керівних документів, що відносяться до професійної діяльності.

Стандарти на продукцію і послуги підприємств туристської сфери встановлюють вимоги забезпечення безпеки життя, здоров'я туристів і екскурсантів, чинники ризику в туризмі, класифікацію об'єктів розміщення і живлення. Серед таких стандартів:

- ГОСГ 50644-94 «Туристсько-екскурсійне обслуговування. Вимоги по забезпеченню безпеки туристів і екскурсантів»;

- ГОСТ 50645-94 «Туристсько-екскурсійне обслуговування. Класифікація готелів».

 




Переглядів: 1061

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття якості (самостійно) | Умови створення якісного сервісу на туристичному підприємстві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.