МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття якості (самостійно)В сучасному світі проблема забезпечення якості продукції носить універсальний характер для будь-якої галузі економіки. Проте показники якості, а також проблеми, пов'язані з випуском якісної продукції, специфічні для кожної галузі, у тому числі і для туристського бізнесу Стосовно будь-якого продукту поняття якості визначається як міра корисності, сукупність властивостей продукту, його здатність задовольняти певні суспільні і особисті потреби. Теорія н практика нерідко ставлять знак рівності між якістю і конкурентоспроможністю підприємства. Якість розглядається як поняття, що має два аспекти: об'єктивні фізичні характеристики і суб'єктивні (тобто наскільки річ добра для окремо взятого покупця). Поняття якості як категорії нормовано і визначається стандартами. Стандарт— нормативний документ, розроблений на основі угоди більшості зацікавлених сторін і прийнятий відповідним відомством або затверджений підприємством. Стандарти встановлюються для загального і багатократного використовування правила, загальні принципи, характеристики, вимоги і методи, що стосуються певних об'єктів стандартизації. Їх застосування направлено на досягнення оптимального ступеня впорядкування в певній області Відповідно до визначення Міжнародної організації по стандартизації (ІСО), якість- це сукупність властивостей і характеристик продукту, які додають йому здатність задовольняти обумовлені або передбачувані потреби. Існує також визначення якості продукції, приведене в ГОСТ 15467-79, згідно якому якість продукції — це «сукупність властивостей продукції, що обумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначенням.
|
||||||||
|