МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ1. В чому сутність послуг і характерні їх особливості? 2. Який відмінність між товарами і послугами з погляду взаємозв'язку виробництва і споживання? 3. Що розуміється під туристським продуктом? Які його специфічні особливості і структура? 4. Що таке туристський пакет? Яка його структура? 5. Чим туристський продукт відрізняється від туристського пакету? 6. Як оцінюється валовий туристський продукт, що він включає?
Термінологія Невідчутність послугозначає, що їх неможливо продемонструвати, побачити, спробувати або вивчити до отримання. Туристський продукт— це сукупність речовинних (предметів споживання) і нематеріальних (у формі послуги) споживних вартостей, необхідних для задоволення потреб туриста, що виникають в період його туристської подорожі і викликаних саме цією подорожжю. Туристський центр— це місце відпочинку туриста, що включає його рекреаційні можливості: природні, культурно-історичні, екологічні, етнічні, соціально-демографічні, інфраструктурні. Транспорт— засіб пересування, за допомогою якого турист може дістатися до туристського центру. Як засіб пересування використовуються літак, потяг, туристський автобус, автомобіль і ін. Послуги розміщення— це послуги конкретного готелю, який пропонується туристу для розміщення на час подорожі. Трансфер— доставка туриста від місця прибуття, розташованого в країні перебування (аеропорт, гавань, залізнична станція), до місця розміщення (готель), де він проживатиме, і назад. Тур— первинна одиниця туристського продукту, реалізовувана клієнту як єдине ціле, продукт праці туроператора на певний маршрут і в конкретні терміни. Товари— специфічна матеріальна частина туристського продукту, що включає туристські плани і карти міст, листівки, буклети, сувеніри, туристське спорядження і т. п., і неспецифічна матеріальна частина туристського продукту, куди входить велике число товарів, які є дефіцитними або більш дорогими в місцях постійного мешкання туристів. Додаткові туристсько-екскурсійні послуги— послуги, не передбачені ваучером або путівкою, що доводяться до споживача в режимі його вільного вибору. Валовий туристський продукт— сумарний об'єм товарів і послуг, вироблюваних (споживаних) у сфері туризму. ТЕМА 4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ Поняття якості (самостійно) Вимоги до якості туристичного продукту Умови створення якісного сервісу на туристичному підприємстві Життєвий цикл туристичного продукту
|
||||||||
|