2. Які вимоги пред'являються до якості туристського продукту?
3. Які умови створення якісного сервісу на туристському підприємстві?
4. Що таке життєвий цикл туристського продукту? Які стадії він проходить в своєму розвитку?
5. Які задачі розв'язуються при вивченні життєвого циклу продукту?
Термінологія
Стандарт— нормативний документ, розроблений на основі угоди більшості зацікавлених сторін і прийнятий відповідним відомством або затверджений підприємством.
Якість- це сукупність властивостей і характеристик продукту, які додають йому здатність задовольняти обумовлені або передбачувані потреби.
Об'єкт стандартизації— це продукція і процеси, які неодноразово відтворюються або використовуються.
Стадія упровадження –вважається момент, коли туристське підприємство вперше запропонувало його на ринок.
Стадія зростанняхарактеризується швидким збільшенням об'єму збуту і, як наслідок, отриманням прибутку.
Стадія зрілостіхарактеризується уповільненням зростання збуту і її стабілізацією.
Стадія спадуозначає настання на туристському ринку пересичення даним продуктом.