Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1 Що таке якість продукту?

2. Які вимоги пред'являються до якості туристського продукту?

3. Які умови створення якісного сервісу на туристському підприємстві?

4. Що таке життєвий цикл туристського продукту? Які стадії він проходить в своєму розвитку?

5. Які задачі розв'язуються при вивченні життєвого циклу продукту?

 

Термінологія

Стандарт— нормативний документ, розроблений на основі угоди більшості зацікавлених сторін і прийнятий відповідним відомством або затверджений підприємством.

Якість- це сукупність властивостей і характеристик продукту, які додають йому здатність задовольняти обумовлені або передбачувані потреби.

Об'єкт стандартизації— це продукція і процеси, які неодноразово відтворюються або використовуються.

Стадія упровадження –вважається момент, коли туристське підприємство вперше запропонувало його на ринок.

Стадія зростанняхарактеризується швидким збільшенням об'єму збуту і, як наслідок, отриманням прибутку.

Стадія зрілостіхарактеризується уповільненням зростання збуту і її стабілізацією.

Стадія спадуозначає настання на туристському ринку пересичення даним продуктом.


ТЕМА 5: ТУРИСТСЬКИЙ РИНОК

Функції туристичного ринку

Структура туристичного ринку

Сегментація туристичного ринку




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Життєвий цикл туристичного продукту | Функції туристичного ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.