МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сегментація туристичного ринкуНа російському ринку туристських послуг спостерігається значна насиченість підприємствами, між ними загострюється конкуренція. Більшість підприємств володіє обмеженими фінансовими, трудовими і іншими ресурсами і тому не може розпиляти свої зусилля з метою задоволення потреб всіх клієнтів. Для організації ефективної і прибуткової діяльності туристські підприємства використовують сегментацію ринку. Сегментація ринку— цей розподіл ринку на частини (сегменти), які характеризуються спільністю вимог споживачів. Будь-який з цих сегментів може бути вибраний як цільовий ринок. Сегментація туристського ринку може дати відповіді на питання про поведінку, інтереси, переконання, сприйняття, цінності і потреби представників кожного сегменту. Якнайповніші відповідає задачам туристської діяльності метод сегментації туристського ринку, запропонований В. Сапруновой. Цей метод базується на становлячих компонентів попиту і пропозиції на туристський продукт. Сегментацію попиту пропонується проводити по географічних, соціальних і психологічних критеріях. Найпоширенішим є географічний критерій. Сегменти на основі даного критерію — туристи, долаючі тривалі відстані з метою відпочинку на курорті; регіональні відвідувачі (туристи, які проживають в межах регіону, де розташовується даний тур-центр, і можуть туди прибути протягом чотирьох годин) і туристи, що є місцевими жителями. Близькість туристського напряму є важливим чинником: як правило, чим ближче турцентр до свого цільового ринку, тим більше вірогідність залучення великого числа відвідувачів. Для розвитку якого-небудь турцентра турорганизації звичайно поводяться з рекламними зверненнями до жителів крупних населених пунктів, що знаходяться поблизу від нього. Соціальні критерії— це вік, стать, професія туриста — глави сім'я, величина населеного пункту, де постійно проживають туристи, кількість членів сім'ї, супроводжуючих туриста, тип сім'ї, національність, релігійні переконання, дохід сім'ї в цілому і на одного її члена, наявність або відсутність в сім'ї особистих транспортних засобів. Значення, що росте, придбаває жіночий, професійний, спеціалізований туризм (для банківських службовців, працівників сільського господарства, різних галузей промисловості), а також молодіжний туризм і туризм «юніорів». При психолого-поведінковій (психологічної) сегментаціїспоживачів розділяють на групи по ознаках способу життя і цільових установках щодо їх вільного часу, по характеристиці особи і поведінковим особливостям, а також по стереотипах відносно споживання турпродукта. До цих критеріїв туристської поведінки відносяться мотив поїздки, психологічний портрет туриста, сезонність, організація і форма поїздки, транспортні засоби, засоби розміщення, тривалість поїздки, віддаленість турцілі, а також джерела фінансування поїздки, консультанти і посередники, що використовуються, в ухваленні рішення про здійснення турпоїздки. Багато сегментів туристського ринку діляться на більш дрібні субсегменти. Наприклад, в рекреаційному туризмі — це відпускний туризм і туризм з метою лікування. Часто буває нелегко провести чітку межу між окремими сегментами по мотивації: діловий туризм може поєднуватися з пізнавальним, спортивний — з рекреаційним. Наприклад, сегментація туристського ринку по критерію способу життя дозволяє виявити наступні споживацькі групи: - занурений в себе шукач насолоди; - активна і цілеспрямована особа: - представник ділових кіл; - «сині комірці»; - традиційний домосід. Занурений в себе шукач насолоди. Молода людина, що виконує монотонну, нецікаву роботу, шукає задоволення від реальних і уявних видів діяльності на свіжому повітрі. Любить ходити на рибалку і полювання, займатися спортом, зосереджений дорогими спортивними автомобілями. У нього пристойний дохід, але всі рішення про покупки приймаються їм спонтанно. Не планує життя на довгу перспективу. Постійний глядач спортивних, пригодницьких і інших аналогічних телепрограм Активна і цілеспрямована особа. Використовує всі свої здібності і енергію для просування по службі, виявляє велику цікавість до своєї роботи. Ліберал з сучасними поглядами на багато сторін життя, упевнений в собі. Перебуває в постійному пошуку нових відчуттів, активної діяльності (наприклад, катання на лижах, плавання на яхті, подорож за межу). Читає журнали для того, щоб постійно бути в курсі всіх подій і останніх тенденцій сучасної культури. Дивиться спортивні телепередачі, розважальні шоу і зведення новин. Ділова особа. Має в своєму розпорядженні більше вільних грошових коштів для покупки другого будинку і дорогого відпочинку на відміну від активної цілеспрямованої особи. Але вважає за краще переміщатися на невеликі відстані і менш мобільна, оскільки має постійне місце проживання і сім'ю, що сформувалася. Читач ділових журналів, газет, глядач коротких зведень новин, спеціальних телепередач про подорожі і природу. «Сині комірці».Проживають в невеликих містах або на околиці крупних міст, мають тверді переконання щодо суспільних цінностей (відчуття патріотизму, моралі і необхідності у важкій роботі). Чудовим відпочинком вважають відпочинок з сім'єю в наметах. Люблять полювання і рибалку. Зі всіх спортивних телепередач віддають перевагу футболу. Традиційний домосід.Його головною проблемою є нездатність йти в ногу з швидко змінним світом. Прихильник старих традицій, чекає того ж від інших людей. Намагається отримати максимальну користь з кожного витраченого їм рубля. Уникає всього, що пов'язано з ризиком, і не ніколи робитиме покупки в кредит. Глядач телевізійних комедій. Основним джерелом інформації про останні події в світі для нього є трансляції новин по телебаченню. Перераховані сегменти дають поверхневу характеристику споживачів. При розподілі туристського ринку по узагальнених характеристиках сегменти, отримані по критерію способу життя, представляють групи споживачів з абсолютно різними потребами і цінностями. Кожний сегмент є основним ринком, для якого розробляється спеціальний тур-продукт. Соціально-демографічні дані виявляють фізичні і фінансові здібності і обмеження кожного сегменту. Опис способу життя дає уявлення про потреби і запити кожного сегменту. Дані про використовування кожним сегментом засобів масової інформації показують, за допомогою яких засобів можна провести рекламну кампанію з метою інформування даного сегменту. Здійснюючи сегментацію, туристські підприємства виявляють групи клієнтів, з'єднані по яких-небудь ознаках. Кожному з ринкових сегментів повинна відповідати специфічна туристська пропозиція. Такий підхід дозволяє не тільки задовольнити наявний попит, але і коректувати його.
|
||||||||
|